081028 Tommy 27 år idag!

Mina tre små rackare :)


Tussen är så pytte liten jämfört med de andra två bjässarna :)


Min ur söta Wilma :) Det syns inte här...men hon drar omkring på en barnfotölj, och i den ligger Missan. Hon är bara för snäll den katten! Som ligger kvar när Wilma kör henne från vardagsrummet, och ut i köket, och tillbaks igen :p


Skönt att få ligga i soffan en stund...den står ju iaf still ;)


Här ligger min goding och spelar så fint för mig!


Jag har vart på stan lite idag, köpte pressent till Tommy, och även lite fina saker till hemmet... Blev så nöjd med mina två fönster i vardagsrummet, hittade detta för en billig peng på Hem och Hobby. Mysigt ;)


Wilma vart trött efter dagis med bus och lek... Så hon somnade i bilen påväg hem, men eftersom vi skulle få besök idag så lät vi henne sova en liten stund i soffan... ;)


En nyvaken sötis som väntar på alla gäster...


Hipp, hipp hurra, för Tommy idag!!!!!


och nu är gästerna här :) allihopa :)


Wilma har dansat, busat, gjort pärlfigurer och hjälpt till att bjuda gästerna på fika, duktig tjej :)


Tårtan var super god!!! Mintchoklad tårta, som Tommy gjort själv! Bra gjort!


Grattis på födelsedagen!!!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Hoppas kvällen blev bra,,,,grattis igen...

2008-10-29 | 13:23:17
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: Teija

Grattis Tommy!!!



Kram

2008-10-30 | 13:50:37
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: