081027

Idag har jag vart hemma hela långa dagen. Har inte gjort så mkt vettigt, bara gjort det jag tycker om att göra :)
Syrran kom hit en sväng på förmiddagen för att hämta kameran, men den glömde hon...hehe, tur för mig och min blogg ;) Ne, så elak jag är! Det var synd syrran!
Wilma hjälpte mig att städa upp lite, här dammar hon fönstren :) redig tjej :)


Sen gick vi ut och lekte. Och ute har vi vart nästan hala dagen!
Tittut!


Wilma går balansgång!


Vi hade en annan liten buse med oss ut...


Bara spring i de benen!




Bus, bus, bus!!!!!


Björken som vart utanför bygdegården är nu börta! Så Wilma prov satt den nya lilla "pallen" :)



Wilma bland alla vackra höstlöv!




Bus tjejen!


Visst ser det härligt ut!



Vi gick in en sväng, mamma blev kaffe sugen ;) och då passade Wilma på att läsa saga för Missan :)



Ser ju mysigt ut det där!


Här har vi en som är avis :p


När jag (nästan) druckigt upp kaffet, så kila vi ut igen...
Först lekte vi lite i sandlådan.




En herre som inte kan vara still två sekunder va med oss ut....Kaxe. Försökte få kort på Wilma och Kaxe ihop, men han har myror där bak...


Fick ju iaf ett kort på han :)


Sen ville Wilma cykla, men hon tyckte det var lite tungt idag...hehehe, så hon tar i :)


Sen tog jag och Wilma en liten promenad, innan vi slutligen gick in för att varva ner innan sängdax. Lite lustigt bara, för vi är snart inne i November, och min lilla tjej plockade blommor till pappa under kvällspromenaden...Hmmm?!


När vi kom hem lagade jag mat, och Wilma kollade lite på TV:n. När maten var klar gick jag in för att hämta henne, men fann henne så här i soffan:


Hehehe, sötis!
Trode jag bara kunde lägga henne i sängen där. Men nix pix, hon vaknade till och va med uppe ett tag till.
Här är Wilma, Lollo och Eliona.


Gottigt var det här!



Lollo



Lollo pussas med Wilma.




Eliona på äventyr...


Lilla Tussen fick springa lite i sängen. Litar inte på att ha henne lös när Missan är inne....vill ju gärna ha Tussen hel och levande....


Jaha, jag tänkte haft en lugn kväll...men nu är klockan strax halv tio...och jag ska rasta hundarna lite innan det blir sängen...och tänkte hunnit med att skrubba mig ren oxå... Tänk att kvällarna alltid ska försvinna iväg så fort! Förmiddagarna kan man hinna en massa saker på, och ändå ta det lugnt. På kvällarna så tycker jag man har att göra i ett, och aldrig kommer man i säng i tid?
Ja,ja...så kan det va! Ha det gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Teija

Jätte, jätte fina bilder!!! Och så mysiga dessutom.

Kram

2008-10-30 | 13:52:51
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: