081026

Idag har det vart en härlig Söndag! Lite trist med vädret kanske...men en bra dag iaf :)
På morgonen blev det lite städat och pysslat iordning här lite...
Wilma satt och pärlade under tiden, en ny sak som hon älskar att gör...än så länge ;)


Åh, så duktig jag är! Alla pärlor har hamnat där de ska!


GRRR!!!! Där var det en som slank undan! ;)


Halta Kaxe är ute och sträcker på benen.


Gosing!


Baronen, ser här att vi är påväg att åka någon stans...hmm, undra om man får vara med?


Men jösses! Vad har matte tagit med mig på nu????!!!! Ser jag rätt???


Hoppa över hinder och grejer? jag är väl för gammal för det här?


Eftersom Kaxe är halt så tog jag med mig Baron på aktivitetskurs. Där har han fått gå balansgång, rulla en gigantisk boll, hoppa över ett litet hinder m.m Matte har fått lära sig en massa nyttigt som jag kan använda på alla mina tre gosingar!
Här är kursledaren med en spaniel...


Wilma provade oxå på att gå balansgång :)


Äntligen hemma! Dessa tre timmar på kursen tog musten ur mig :)


Wilma hade fått köpa ett pussel idag, så det ville hon ju pussla när vi kom hem. Och jätte duktig är hon tjejen!


Efter en stund knacka det på dörren...eller där lurades jag...för här går man bara in... Men besök fick vi iaf..
Jenny kom förbi, och Tarzan blev SÅ GLAD!


Och Jenny...ja, jag vet inte... Kramar hon om honom, eller försöker hon ha ihjäl han??? Hmm?! ;)


Mina två goa Bernhards ;)


Kaxe fick en hushållsrulle med godis i att leka en stund med. Det va längesen jag körde det. Men när vi pratade om det på kursen, så blev jag ju sugen på att ge Kaxe det...


Ssssmaskens!!!!


Nu är alla godisar snart slut :p


Eftersom jag har lånat karros och Björns kamera någon dag, så har jag ju passat på att fota allt jag ser tror jag...
Men här kommer ett par svart/vita kort på mina godingar! Jag älskar svart//vita bilder! De får tala för sig själva ;)
















Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Hej Camilla! Verkar som om aktiveringskursen var bra. Hade gärna velat gå den oxå, men man kan inte gå på allt (hur gärna man än vill...). Tycker din lille Tarzan ser för charmig ut!! Och dom stora bamsingarna ser så maffiga och tuffa ut!

Hälsningar Kathi

2008-10-27 | 11:13:42
Postat av: Teija

Men va kul med en aktiveringskurs. Har jag aldrig hört talas om här hos oss.

Det är en fröjd att titta på dina bilder. Så fina!

Ha de gott... och trevlig helg.

Kram Teija

2008-10-30 | 13:55:59
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: