081022

Igår var jag och Wilma i stan. Vi var hos mamma på morgonen, och sen skulle Wilmis till dagis för att bli fotograferad :)
Wilma fick äta gröt på morgonen...och det var mindre poppis :)


Sen gjorde hon mormor fin i håret :)


När jag vart på skolan och sen hämtat Wilma på dagis så var det tid över innan Tommy slutade och kunde köra oss hem. Så vi gick upp till min mormor Ingegerd. Här ligger en av hennes katter, Tjocka Gusten :)


Jag, Wilma ooch mormor pusslade lite, och tänk att vi hann klart!


På kvällen tränade jag och Kaxe ca 10 minuter lydnad i trädgården. Sen fick det vara bra för han...igår såg jag ingen hälta alls. Men idag när vi tränade ca 15 minuter dressyr så såg jag att han haltade lite sen... Jag vet inte om det är bra eller dåligt för honom att gå så. Men det funkar inte att inget göra alls med honom. Då blir han ju som en studsboll! Och lydnad är ju det bästa just nu, eller om man kunde lägga ett kort spår utan att förstöra för jägarna i skogen :) För det får han ju att bli lite trött under dessa stackars minuter som vi går....
Jag har slarvat lite med "ligg", så här tränar vi det, och "ligg kvar", han är rätt duktig min kille :D




Jag och Baron gick en liten sväng oxå. Min GUBBE! Han är väl bara för söt och "gubbig" Hihihi!
Påminner verkligen om Ior ;)




Måste ta med en super fin teckning som min Wilma gjorde idag. Detta är personer som håller varandra i henden och dansar. Längst upp till vänster står Johan och håller i en Pizza, och längst ner till höger håller Jenny i en Pizza :) Visst är hon duktig tjejen!


Hihihi, här inne springer just nu tarzan runt som hejsan. Han är som en katt den lille busingen ,när han hittar en lliten leksak och springer runt med den. Vilken enrgi!

Ha det gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, jätteduktig på att rita verkligen, hon har talang. Kanske en blivande konstnär ni har,,hihi

2008-10-23 | 20:17:38
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: jenny

åhh "HUVUDFOTINGAR" e väl bland d sötaste ett barn kan rita. åhh vilka fina.

2008-10-26 | 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: