081019

Idag har jag tagit det riktigt lugnt! Karro kom hit en sväng, och vi begav oss ut i skogen allihopa utom lilla Kaxe som får vara hemma och vila benet...stackarn! Vi gick en super fin runda i Tibro, stannade och fikade och tittade på den fina naturen. Vi gick förbi ett super mysigt hus som jag sneglat på i ett par år. Det ligger så passande mitt i skogen, men ändå inte långt från affärer osv. Och nu var det till salu...varför just nu för? Nu kan jag ju inget hus köpa, kunde de inte väntat något år till...men,men...jag får hålla tummen på att det blir till salu om något år igen :p
jag lånade syrrans kamera idag, så kort kommer en annan dag...
Lite senare så åkte vi och hälsade på Jenny i sitt nya lilla hus som hon bor i...super mysigt litet ställe!!!! Johan var oxå med dit. Jenny bjöd på kaffe, bullar och muffins. Super gött! Lilla Wilma hittade godisskålen, men den fick vi ställa undan efter en stund ;)
På väg hem från Jenny partade Johan och Wilma loss i bilen :) Det var så kul att se! Johan är en liten favorit hos Wilma...och det är föresten Jenny oxå. De ska alltid leka och busas med dem, och gärna utan mamma eller pappa :)

Jag satt i soffan och tittade på filmen "mord och inga visor" förut. Lite kul att se den tycker jag, jag tittade då och då på serien när den gick :) Så satt jag där i soffan med baron intill mig...så tyckte väl Kaxe att han oxå fick plats...


Kortet är ju inget vidare alls...men vad kuliga de är!!! Så liten och nätt, så det klart att man får plats i mattes knä, och på halva Baron :) Tokhundar!!!!
Ha det gott allihopa!
Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: