081018

Lilla Wilma vid frukostbordet. Detta är faktiskt våran andra "frukost" eftersom vi gick upp hyfsat tidigt :)


Söt som få!


Wilma åkte iväg till mor min och var där en stund idag. Jag passade på att städa ordentligt här hemma under tiden.
Det kom en jägare och ringde på dörren här. Han undrade om det var våran bil som hade stått här utanför, han sa att den bilen mår inte så bra nu...
Det var ingen växel i, och bilen hade rullat nerför en kulle, igenom en häck, över en gräsmatta som avslutas med en stenmur, över gruset och genom ett staket ner i diket...ajajaj! Sicken tur att ingen kom till skada!
Här är våran lilla bil...men ser ju hjulspåren på gräset :)


Jag och Tarzan tog en promenad sen.


Sötis!



Han är så liten, så han syns knappt när han går ner i dikena :)




Vi gick förbi ett träd, där det var en gren som gått av, men ändå satt kvar på trädet...Tarzan klättrade upp på grenen och beundrade utsikten där uppe ett tag :)


Tarzan och jag efter promenaden :) Tröttisar :)


Det var ett litet tivoli i Tibro idag, Wilma fick åka ett par karuseller innan hon och pappa köpte lördagsgodis.



Skojigt för henne!


Tänk, att aldrig ska man få ha datorn ifred :p



Jag och Kaxe gick en liten sväng...gosingen!!!


Jag är lite orolig för Kaxe. Han har haltat lite sen i Lördags. Trode det kanske var en sträckning sen skogspromenaden. Men den borde väl vart över nu? Pratade med veterinären i veckan, de sa att jag skulle avvakta till måndag. Låta honom vila och bara gå korta sträckor, vilket jag gjort. Men hältan vill inte ge sig. Han haltar på höger fram. Jag är skit nervös, tänker det värsta...fan! Nu har han artros! Jag tycker ju att en sträckning borde gett med sig nu, och jag hittar ingen spricka eller sticka i trampdynan, och ingen klo som är klöven heller...Jag undrar jag vad det kan vara??? Hoppas att vi kan komma in snart och röntga benet, jag är ju så nojjig, måste veta!!!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ojoj den bilen tog sig en resa :S...

Förstår din oro över Kaxe men låt han ta det lugnt och vila som veterinären sa å försök att inte ta ut ngt i förskott (lättare sagt än gjort, jag VET om ngn nu)det behöver inte alls vara ngt och är det ngt litet så behöver det inte alls bli som det som varit ;) ....Hoppas du får en tid till röntgen snart. Kram från mig

2008-10-18 | 23:55:32
URL: http://www.walkoflife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: