081013

Idag har jag och Wilma pysslat iordning här hemma. Vi har lekt, bakat äpplepaj och städat. Tarzan var med oss hela förmiddagen och busade runt här inne. Men efter ett par timar blev Wilma lite för ivrig i sina lekar med honom, så då åkte han ut en stund :)
Här står Wilma och hjälper mig med äpplepajen.


och när man har bakat så ska man diska ;)
Redig tjej det där!!!


Medans pajen var i ugnen lekte vi med lera. Här har vi gjort varsin liten larv.


Hehehe, den här hunden har jag gjort :D Ser ju ut som en liten gris sa Wilma :)


Sen var det dags för att äta den goda pajen som Wilma nästan gjort själv ;)


Efter fikat gick Wilma in i sitt rum. Efter en stund gick jag in för att se vad hon gjorde...då hade hon lagt ur madrassen till sängen och skulle vila lite på golvet. På dagis sover de middag på madrasser på golvet :) Så jag la mig där jag med. Någon vila vet jag inte om jag kallar de fem sekunderna för, men ett kort hann jag ju ta :)


Wilma ville också plåta lite, så här försöker hon pricka mig när jag leker med  hennes kök... Inte lätt att ta kort med en kamera utan display...bara att chansa Wilmis!


Här kommer en glad och sprallig tjej! GODING!


Hoppa hage gjorde vi med, fast "hagen" blev bara en lång rad att hoppa på :) Men,men..kul har vi iaf haft!!!


Måste ju få berätta en till rolig sak,hehehe. Wilma kom och gav mig en gammal räknebok som jag hade på högstadiet. Hon tyckte jag skulle läsa lite. Ne,men...detta är inte en bok man läser, det är en räknebok sa jag till gumman. Så svara lilla tösen mig: Jaha, då ska jag ha mina räkningar här i! Detta är min räkningebok :) GODING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag och Kaxe skulle gått på rallylydnind ikväll. Men jag känner mig inte tipp topp alls. Och nu när Kaxe busar lite med mig då det är andra hundar runt om, så kände jag inte att det var läge för detta. Jag ryter eller skäller enormt sällan på mina hundar, näst intill ALDRIG. Men är man inte på tipp topp så kan humöret lätt tryta....
Jag har gosat i mängder med de alla. Tarzan tänkte jag raka, och kom halvvägs, sen gav klippmaskinen upp, batterierna var dåliga. Så nu står den i laddaren, och tarzan ser ut som....ja....inget vidare alls! Ska till stan i morgon och hade llite planer på att ta med mig han...men så som han ser ut skulle jag fått gömma han i jackfickan i så fall ;)

Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Godmorgon..baka en liten kaka..duktiga Wilma som hjälper sin mamma..:)du, den där sanktbernharden som står i ditt fönster..var har du köpt den ?Så fin !!!!hahahaa stackars Tarzan ,hur ser han ut..??

ha det gott ,kramar från oss..

2008-10-15 | 08:43:53
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: