081010

Halloj! Jag har jobbat två nätter i veckan, vilket gör att två, nästan tre dagar faller bort. Man kommer lite efter då. Fast eftersom det är så toppen att jobba natt så gör det inget :)
Jag har lite som jag ska ta tag i under helgen nu. En hund att schamponera, en annan att raka. Ska byta på kaninerna och göra ett röjandes här hemma. Tänkte lägga ett spår till Kaxe i helgen oxå.
Mina kaniner vill helst inte vara i buren. Och jag kan förstå dem...vem vill vara instängd? Så de har klurat ut att de kan hoppa över buren när de vill...ett tak är ju inte helt fel :) Men måste säga att de är rätt mysiga när de skuttar runt här!
Jag och Lollo!


Lollo mumsar potatis.


Eliona ville också smaka lite :)


Missan bryr sig inte ett skvatt om kaninerna. De är väl för stora för att bli en god måltid kan jag tro :)


Kort på lilla Kaxe killen. Här tigger han gott från Wilma. Sötis! Värt att prova är det ju! Barn kan ju tappa både det ena och det andra....


Min mobil tar lite lustiga kort ibland...det blir lite miniatyrer längst upp i kanten...men jag tycker att lill mannen är så söt här, så jag vill ha med det ändå!
Zzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!


Så här brukar Kaxe sitta när han är inne...jag tycker han följer med mig överallt, och sätter sig och funderar på vad vi nu ska hitta på... Men han är ju inte van vid att vara inne på det sättet han är nu, så det släpper nog snart. Tycker lite synd om honom, då han inte kan slappna av när han ska springa efter mig hela tiden. Jag sitter ju inte still allt för ofta :P


Ett mysigt kort på Wilma och Kaxe! Har snott lite bilder från Tommys mobil nu, här hittade jag ett par söta :)


Jag brukar inte ha med många kort på mig själv...är inte så ofta man fotar sig själv hehe! Men här kommer ett par på mig och Kaxe killen. Dessa är från Gränna. Tycker det ser SÅ mysigt ut vid vattnet!


ÅH! Vilken STOR vattenskål!!!!!! Rena lyxen ju!


Jag och Kaxe i skogen.



Här kommer jag, Baron och kaxe efter en promenad. Jag skulle prova och se hur bra de gick ihop. Men Kaxe är jätte allert, och Baron inte det minsta allert. Så den kombinationen på promenad var inget vidare :P


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Teija

Jätte fina bilder!!!

Vilka mysiga kaniner. hehehhe.. Och att du har dem inne... hihih

Ja, det är inte lätt att promenera med två hundar, när en går fort o den andre sakta... Jag har alltid alla med mig på promenad. De har fått lära sig att gå i min takt. hehehhe..

Önskar er en trevlig helg.

Kram Teija

2008-10-10 | 21:04:47
URL: http://teija.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: