080904

Idag har vi vart ute i skogen. Vi fick hem lilla älskade Bosse i Fredags, och jag ville så gärna sprida askan i skogen. För mig känns det så otroligt fel att gräva ner honom. Han har aldrig haft en riktig frihet min lilla Bosse, så nu ville jag släppa honom fri där han hör hemma.
Så alla hundar och Wilma var med oss till skogen. Vi gick till et ställe där vi brukar gå ibland, ett ställe som känns "hemma" för oss och hundarna.
Kaxe och Baron är sugen på Wilma choklad :)


Min gosiga Kaxe pojk :)



Wilma var så redig och gick själv hela långa rundan i blåbärsris och snår!



Korten är tagna med mobilen, så kvaliten är väl sådär :p
Kaxe på nya äventyr :)



Lilla Tarzan var oxå med, men han är då inte lätt att fota :) mkt spring i benen på den hunden...



Goa gammelgubben!



Söta Wilma fortsätter att knata på!



Lite kel måste man ju ha för att orka ta sig fram :)


Kaxe hittade det mysiga lilla vattenhålet....å fy! Vad han lukta sen! Det blir till att shamponera han idag! men,men...kul hade han ju iaf :)





baron tar det lite försiktigare han, han vill inte bli smutsig ;)





Wilma ligger och tittar på alla moln! Så gosigt det ser ut...



Nu är vi nästan färdiga med skogspromenaden..


Jag och Wilma åkte till Karro och Björn och fikade på äpllepaj.
De har fått iordning mkt på huset nu. Så här mysig ser den nya ingången ut!


Wilma och Gunde tycker om varandra de!



Lite bus med Gunde innan vi åkte hem....



Min kära syster!


Gunde busen!


Wilma ville sitta på stubben och läsa Alfons Åberg innan vi kunde sätta oss i bilen :)


Kvällen här gick fort. Jag har börjat ta upp studieböckerna igen, och läser nu klart till uska på närdistans. Det är än så länge (peppar, peppar ;) väldigt kul. Jag har alltid vart skoltrött, och haft svårt för att läsa till prov...det fastnar liksom inget... Men jag ska banne mig klara detta nu! Man har lite lättare att få fast sen när man är uska. Och jag har så lite kvar att läsa, så det här ska jag klara!
Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Camilla! Såg ut att vara en skön skogspromenad, trots vovvarnas bad...

Ha en bra vecka! önskar Kathi och Loke

2008-10-05 | 21:15:20
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Skönt för Bosse att få springa i skogen..härlig skogpromenad i skogen ni haft med era goa hundar och Wilma tösen..ser så gott ut.Åååå vad Kaxe har växt :).Lycka till med dina uska studier ,du kommer att fixa det..många kramar från oss..

2008-10-06 | 10:08:02
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Teija

Ser jätte härligt ut där i skogen. Ja, bättre ställe för Bosse att sova på, får man nog leta efter.

Kul att se bilder på Kaxe som badar i illaluktande pölar :)) Det känns bra att det inte bara är mina som gör det, nämligen :)

Kramar

2008-10-08 | 22:05:09
URL: http://teija.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: