Kaxe och jag på en härlig tur!

Jag och Kaxe tog en lugn skön morgonpromenad i blåsten idag! Vi var ute runt 2 timmar, va härligt det var!
Kaxe killen!


Killen hamna lite på efterkälken, och den där lilla tungan som alltid ska vara utanför :)


Lycko Kaxe, tänk att det finns härliga ler- och vattenpölar överallt nu ;)




Min skitiga kille....härliga svarta ben....


Det sissta gick vi på asfalt, och där fanns det oxå en vattenpöl i diket....
Men nu blev han faktiskt lite renare, så där kunde han gött plaska runt ;)



Kommentarer
Postat av: Teija

Där ser du!! Ni har ju visst en massa häääärlig skog därborta. heheh

Vatten- och lerpölar är väl LIVET???!!!! Tycker mina pälsbollar också. hahah

Fina bilder på Kaxe-pojken.

Trevlig helg.

Kram Teija & Vovvarna

2008-11-15 | 18:32:57
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: