081127

Idag tog jag tag i lte på förmiddagen, sånt där som man dragit lite på, men som måste göras...så jag spenderade ett par timmar i telefonen.... Sen satte vi oss i bilen, tog Kaxe med oss, och for till Nancy. Wilma tycker att det är roligt att busa med barnen. Här hjäpler Wilma och Robin Nancy att julpynta :)


Kaxe var med oss, han fick busa med söta Cora.


Men hallå! Ska du ta allt vatten??? Det blir ju bara slajm kvar till mig!


Cora och Kaxe.


Nu har tröttheten tagit över...bäst att vila efter busandet!
Min fina kille!



I morgon Kl 09.10 ska vi vara i Skara och göra ett ultraljud på honom. Jag är rätt nervös just nu! Hoppas att det går bra, att det inte är någon fara med honom. Han är ju som vanligt nu, bara det att knölen inte vill gå ner. Hoppas, hoppas att det går bra!

Jag var på praktiken i kväll, gjorde min sissta tur där idag. Och fick en super bra kritik!!!! Den löd:
" Camilla visar stort kunnande och ansvarskänsla för sitt arbete. Visar respekt för de boende och inger trygghet. Lätt att kommunicera och samarbeta med. En sådan person som man gärna vill ha som arbetskamrat."
Ojojoj, vad glad jag blev över de raderna! Hon är ju för go min handledare!

Nu ska jag nog ta och måla en mugg innan jag somnar...har ett par som jag ska göra.....

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint med julpyntet..mysigt !..vilka lovord ,härligt att läsa ,klart att du ska bli glad.Hoppas det gick bra med Kaxes ultra..kram.

2008-11-28 | 23:38:32
Postat av: Alexandra

Hoppas det gick bra hos doktorn... Å så önskar jag er en fin advent. Kram

2008-11-30 | 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: