081124

Kl 08.50
Wilma och jag var uppe 06.30 idag oxå. Wilma är så glad för att det snöar så mycket här idag...jag är väl lite mindre glad...tycker om snön, men här snöar och blåser det nu...och i detta vädret ska man ut och gå...BURR!
Kaxe han är bättre som sagt. Svullnaden runt knölen är borta, tempen nere, och han är som vanligt i sättet att vara. Så jag pratade med både Falköpings och Skara, ska vänta med att komma in. De tycker att det går åt rätt håll. Karin är tillbaka på Falköpings i morgon, så jag ska ringa dit då, för att se vad hon säger.
Jag och Wilmis har städat upp lite här, nu satte hon på musik och började dansa runt här...så jag ska väl vara med och svänga runt lite här :) Jag jobbar kvällen, så idag åker Wilma till dagis efter lunch. Roligt för henne att leka med alla barnen :)
KL 11.05
Jag och Wilma gjorde oss iordning förut...hon såg när jag plattade håret, och ville såklart att jag plattade hennes fina hår :)


Söta lilla tjejen :)


Sen fikade vi på pepparkakorna som vi gjorde igår, Mmmm!


Jag ska strax fixa pannkakor som vi äter innan vi ger oss iväg till stan. Ush, jag har ingen lust att gå ut i snöovädret! Kommer ju frysa halvt ihjäl! Hundarna får vara inne idag. kallt för dem med. Lilla Tarzan pinkar så fort han kan, och sen springer han till dörren och vill in. Hoppas att det är vindstilla och soligt i morgon, men att snön ligger kvar på backen. För i morgon är jag ledig, så då kan jag och Wilma göra snögubbe och åka pulka :p
Måste börja träna Kaxe på att ha sele och remmar nu. Vore kul att åka skidor bakom honom :)
Ha det så gott!

KL 22.30
Då har jag kommit hem efter att ha jobbat en kväll på min gamla hemavdelning...det gick jättre bra att jobba, men jag tycker inte det är lika roligt att jobba dag/kväll som natt....men, det var helt OK! Träffade en gammal jobbarkompis, som även är min vän,en stund...vi har det alltid lika rolig när vi ses! En riktig liten skämt tjej, som kan driva om ALLT och inget ;) Härligt med folk som alltid ger en ett gott skratt :) Hon och jag blev vänner på ett ögonblick. Hur många blir det så med? Redan första kvällen vi jobbade pratade vi båda privata saker med varandra, vi drev med varandra...ja, det klicka på en gång. Hon är så rak och ärlig, och har verkligen den rätta humorn! Tänk vilken tur man har ibland....att man träffar just de människorna just då, och vips har man bundit ett vänskapsband....

Kaxe mår bättre. Han sitter just nu nästan i mitt knä :) Knölen har ej minskat i storlek, men allt annat tycks vara bra. Får se vad Karin säger i morgon...

Ha det gott! Kramen!




Kommentarer
Postat av: Tommy

Vilken mysig förmiddag ni har haft då, platta hår å sånt, jag det är väl sånt som ni tjejer gör, ha det bäst. puss

2008-11-24 | 14:30:56
URL: http://abrahamsson.zoomin.se
Postat av: Kathi

Hej Camilla!

Vad skönt att Kaxe bättrar på sig!

Kram Kathi

2008-11-24 | 14:49:47
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Hej,vad fin Wilma blev i håret..:)Så jättskönt att Kaxe har blivit bättre..ha det bäst.Kraaam.

2008-11-24 | 21:52:49
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: