081120

Jag har jobbat natt. Jobbar med Carola två nätter. En jätte go tjej som har hund själv. Så hon förstår min oro, och att jag är lite tankspridd just nu....mer än vanligt iaf :p
Kaxe mår som han har gjort i veckan. Hans feber låg på 39,4 nu. Så den har ju sjuknt en aning, men han har ju fortfarande feber. Jag vet inte vad Kaxe har i normaltemp, dåligt att jag glömt att kolla detta! Riktigt dåligt! Men jag har för mig att en hund ska ligga mellan 38 och 38,5.....eller har jag fel?
Jag lääängtar tills i morgon, då jag äntligen får åka till veterinären igen! Jag känner att jag bara går och oroar mig hela tiden här hemma, och jag kan inte släppa detta så länge jag inte vet vad felet är!
Men som jag sagt innan, det är skönt att han är med! Han ligger ju givetvis bra mkt mer än vad han gör i vanliga fall. Han går inte efter oss alls lika mkt som han har gjort. Men han "piggnar" till när han ser katten (stackars Missan ;)) och sådana saker är så skönt att se just nu :)
Jag tror att Tarzan märker att Kaxe inte mår bra. Han går efter honom hela tiden, och har inte morrat en enda gång åt honom under den här tiden. Annars brukar Tarzan bli vansinnig när Kaxe närmar sig Tarzan sovplats soffan, då visar han varenda litet risgryn som han har i munnen och morrar och visar vem som är herren på täppan :) Men nu sover han på Kaxes svans, eller sitter tätt intill honom. Skönt för Kaxe att få lite stöd tror jag!
Wilma och Tommy kom just hem. Så jag ska ta och svabba av mig lite, göra iordning mig för jobbet, och sen vara med dom lite. Sen jobba, och sen är det FREDAG! Spännande, hoppas verkligen att jag får ett svar på vad detta kan vara nu!

Ha det gott allihopa! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Hoppas det går bra hos veterinären i morgon, lycka till, kramar om,,,hälsa..

2008-11-20 | 19:31:06
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Sandra

Lycka till imorgon! Håller tummarna och hoppas att allt går bra!! Kramar från oss

2008-11-20 | 21:48:51
URL: http://www.123minsida.se/versace
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Håller tumme och mina hundars tassar,att allt blir en lyckodag imorgon..många kramar från oss...

2008-11-20 | 21:53:47
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: