081115

Här har det inte hänt så jätte mycket. Jag har vart på praktiken, och jag har jobbat lite. Sen har man vart hemma och röjt en del. Har fått spelet tror jag på att slänga massa skräp som har bllivit liggandes :p Nu ska allt det som bara ligger och skräpar bort! Lagom till jul, så det blir mysigt!
Har tagit hundarna som vanligt....inte gjort något annat än promenad med dem. Tarzan busen blir mkt schamponerad nu, han blir SÅ skitig i detta vädret! Hoppas att snön kommer snart, så de kan hållas lite renare!
Här sitter lilla Wilmis och myser med Tussen.


Inte något kul ;)


Wilma är en liten tjej med en massa, massa energi!!! Och dansa kan hon nog göra i timmtal!




Här tar hon en sväng-om med pappa!


Hade ute kaninerna här igår. Och Lollo är så framåt, nyfiken och inte ett dugg rädd för något! Tommy satte upp panel på buren, och Lollo satt och tittade på när han sågade?! Tok kanin ;)
Så tycker hon att fönstret är den bästa platsen för en kanin....ja, så där sitter hon gärna :P


Våran lilla myskatt!!!



När jag och Kaxe var ute i går så skulle jag inte ha med mig kameran. Det blir så mycket stopp, och så mkt bilder.... Tänkte klara mig utan den ibland... Men så tyckte jag att det var lite trist att gå på vägen, så vi gick in en bit på ett kalhygge för att traska där ist. Och där fanns det ju en massa stenar som Kaxe kunde få klättra upp på, stora och mindre, höga och låga. Så då fick det bli ett kort med mobilen iaf :) Han ser ju så söt ut ;)


Igårkväll åt vi Taccos och tittade på film....


Det fanns såklart lite mat kvar när vi ätit, så Missan fick oxå en taccos kväll igår ;)


Och salladen som blev över fick kaninerna och Tussen.... Tänk sicken tur att en har djur, så man slipper slänga ;)


Hundarna sover så gott på kvällen. Tarzan han riktigt burrar in sig i den lilla kudden...


Baron han stensover, och snarkar så det vibrerar i golvet :)
Och lilla kaxe han kommer till ro mer och mer inne nu. Så härligt att se. Han kan till och med ligga kvar inne i vardagsrummet när någon går ut i köket en stund. Det är bra! Förut följde han med överallt, och lika fort han la sig, så reste han sig upp igen. Traskade runt, runt och flåsade massor. Men nu tar han det lugnt inne! Så skönt, han trivs mer och mer, och jag älskar det!!!! Äntligen innehundar!!!!!


Jag startade mitt julpyssel igår :p jag gjorde en liten ljuslykta av ett vinglas.... Så roligt att sitta och pyssla tycker jag :)


Ha det gott allihopa!!!! Jag ska praktisera hela fyra timmar idag ;) Och i morgon är jag där 7-10....ojojoj, det blir tufft det här, hehehe. Så efter praktiken i morgon ska vi ta med hundarna, och kusinen med Rasmus, ut i skogen och grilla....Det blir gottigt det! Längtar tills i morgon!

Kommentarer
Postat av: Teija

Ja jag håller med dig. Helre snö än detta blöta eländet. Inget kul när hundarna blir överskitiga.

Vilka roliga kaniner ni har. Sitter o tittar ut genom fönstret. heheheh

Visst är det härligt när man kan ha sina hundar inomhus. Då kan man gosa mkt, mkt mera med dem. hihih =GOTT!!

Kram, kram

2008-11-15 | 18:30:55
URL: http://fevites,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: