081110

KAXE ETT ÅR!!!!
Igår fyllde min lilla killa ett år! Så stor han börjar bli!!! Tiden går så oerhört fort! Kaxe är fortfarande min lilla Bäbis ju! Men enligt pappren så är han alltså ett år nu! Jisses!
Vi tog en liten promenad med Kaxe och tarzan...inget vidare väder att gå i...blåst och snöblandat regn :(




Wilma ville inte gå, så hon fick sitta på pappas axlar.


Pappa och Wilma målar med vattenfärger. Skönt att vara inne igen!


Lollo och Eliona fick skutta runt ett tag här inne. Lollo hon hittar alla möjliga saker att skutta upp på...


Lilla Missan spanar in kaninerna som skuttar runt..


Lilla Missan!!! Världens snällaste katt! Köpte henne som utekatt, hon var då fem år, och van att få gå ute. Men här går hon inte ut, bara ibland på sommaren :) Och Wilma bär och klappar och leker med Missan, och hon går med på allt! Här har Wilma lagt henne i sin fotölj och kör räser med henne...att hon stannar kvar och inte hoppar ur????


Wilma har fått ett nalle phu spel, där hon kan lära sig siffror och former. Här spelar hon lite innan hon sussar gott :)


Vad har vi gjort i helgen då...hmm... Jag och Wilma spelade spel. Jätte duktig är hon på memo.


Va nere vid dammen och gungade...


I Fredags så åkta jag och Wilma in till stan för att leka på lekplatsen. Det var en spännande dag! Vi åkte buss igen ;) Fikade i stan, lekte på lekplatsen, och sen när kvällen kom så skulle vi hem för att titta på film, den lilla sjöjungfrun. Wilma var SÅ trött påväg hem, men lyckades hålla sig vaken. Satte sig framför TV:n och tyckte att det var SÅ spännande med film. Men en liten tjej blir trött efter en dag på stan :) så efter ca 10min sov hon gott! Jag bar henne in på rummet, och då pratade hon lite i natt mössan, och fick fram ett "jag är inte trött". Hehehe, hon somna som en gris, så det tror jag inte på ;) Men när natten kom, vaknade Wilma och ville inte somna om. Så mellan 23 och 02.15 försökte jag hitta på en massa saker som skulle få min lilla Wilma att somna om. Tillslut gicck det ju, och då sov vi gott båda två ;)

I Lördags firade Gunnar sig, han fyllde år i Onsdags. Här ligger gammel mormor och Wilma på golvet och pusslar.


Jag och syrran stack iväg en sväng och köpte lördagsgodis till Wilma. Och gissa vad jag hittade i godisaffären!? En sankt bernhard med en liten väska på ryggen som var fylld med godis, den fick det bli ;)


Alltid lika kul när man finner en sankt bernhards pryl!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Teija

Men ooooh, en sån liten godishund vill jag också hitta!!!!!!! Fast det är klart, då måste man gå in i någon godisaffär kanske!!!???!

GRATTIS KAXE på ett årsdagen. (liite försent)

Kram Teija

2008-11-11 | 22:36:50
URL: http://fevites.se
Postat av: Nancy66

Så underbara kort. Ni får komma hit en dag och hälsa på så killarna och Wilma kan leka lite....kramis,,

2008-11-12 | 20:46:16
URL: http://nancy66.zoomin.sen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: