081104

Den här helgen har gått super fort. Jag jobbade natt Lördag till Söndag, och då försvinner stor del av helgen...
Innan jag åkte till Skövde i Lördags, så åkte vi ut till skogen för att käka middag...hamburgare...Mmmm :)
Lilla Wilma i full fart :)


Hej och hå! Strax är vi framme vid grillplatsen!


Grillmästaren!


Jag och Kaxe väntar på maten :)


Verkar ta tid det där matte... :)


Lilla Tarzan var oxå med oss ut...


och Johan...men han var bakom kameran nästan hela tiden...


Wilma hittade lite roliga grytor och kaffekannor, så hon lagade sin egen mat :)


Va ska vi hitta på matte???


Ska vi gosa lite?




Nu börjar det likna något :p


Här kommer Wilma med löken...


Å sen fick vi vänta lite till innan maten var klar...


Hmm...


Titta, nu är pappa klar!


Suck! Undra om jag får något med?


Jasså, fanns det mat i dessa träd med? Att jag inte tänkte på att kolla de tidigare...




Grillmästaren tackar för att ingen mat fanns kvar att ta med hem....det måste ju bara innebära att maten smakade kanon gott!!!!


Det var den turen i skogen, för den här gången...
Måste ju bara ha med ett kort till på min söta prinsessa! hon hade köpt godis innan Johan kom, eftersom det var lördag. och här visar hon Johan vad hon handlat :) GODING!


Jag har börjat min praktik i Tibro nu. Trivs kanon bra där! Ska vara där ca 10 tillfällen eftersom jag gör en validering. Men min handledare är så go, så dessa få dagar kommer gå som hejsan!
Ikväll när det var mörkt åkte vi ut till skogen. Allihopa. Wilma fick lysa med en ficklampa och visa oss vägen. Hon tyckte att det var jätte skoj! Inte ett dugg läskigt. Hon ville till och med gå in i skogen och smyga på de läskiga ugglorna :)
Jag tror att den som tyckte det var läskigast var tarzan, för han gick inte många steg ifrån oss :p
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Irene

Ser verkligen härligt ut detta med att grilla i skogen.Lycka till på din praktik.jag är precis klar och har nu avslutat kurserna vård och omsorsabrebte,Socialomsorg och Omvårdnad betyg VG i alla kurserna känns verkligen toppen.L.Kram

2008-11-05 | 06:11:56
Postat av: Teija

Hej, hej

Snö???? Wow! Kul för lilla Wilma.

Jisses vilka mysiga utflykter ni gör jämt o ständigt. Önskar man kunde vara med :))) Fast jag har allt funderat i de banorna själv...att man skulle ta med sig korv o.dyl. när man ändå beger sig ut i skogen. Det gäller bara att ta tag i det också :)

HÄRLIGA bilder som vanligt. Det är så kul att läsa din blogg just för att du lägger så många fina bilder här :))

Ha de gott.

Kram Teija

2008-11-05 | 18:35:12
URL: http://fevites.se
Postat av: Sandra

Hej! Vilken härlig dag i skogen! Det är så gott med grillat! Å snö me... Jag ska till Karlstad nästa vecka så jag funderar över om jag måste sätta på vinterdäcken... Kanske lika bra, men man sliter så mycket på piggarna här nere i skåne.. snön brukar ju lysa med sin frånvaro här..hehe.. Kramar på er!

2008-11-05 | 22:43:01
URL: http://www.123minsida.se/versace
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Godmorgon Camilla...:)

Vilka härliga grillkort,dt smakar så gott ute i skogen.Ååå vad fin Wilma är i sina rosa kläder..mystjejen!!Kaxe verkar nästan klättra för att få tag i trägodiset..:)Ni är så söta alla..hoppas lördagsgodiset smakade Wilma..ha en fin dag..dimma här idag också..ska gå och sova nu,jobbarnatt,och en till...massor me kramar../ Monika

2008-11-06 | 08:17:04
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: