Utställning på Kinnekulle.

Hej!!!
Jag har fått låna en kamera av mor och Gunnar *L*
Tyvärr har den inte någon display...så det är bara att chansa när man tar kort....och igår va ju första dagen jag hade den....så vissa kort pricka jag...men ibland kom inte riktigt motivet med :)
Vi va på Kinnekulle för att hålla tummarna och träffa alla andra som ställde. En jätte trevlig dag va det!
Här sitter vi i gräset och göttar oss!
image1249

Så va det dags att heja på....
image1250

Bakom springer Marie (Abbyedog's) med Lillen, och Catarina (Djurfarmen) med Bertil...tror jag...Hmmm..
minnet är bra men kort....catarina har ganska fräna namn på alla sina hundar ;)
image1251

Skönt att lämna ringen som en vinnare :)
image1252

Fredrica (Fredsduvans) med sin vovve.
image1254

Matte är min älskling :) En stund att mysa finns det ju alltid tid för...
image1253

Två blivande stjärnor!!
image1255

Lilla goa Wilmis! Bakom står alexandra (WalkofLife) med sambo, och Anita (Madonnans) Detta var de enda korten som de kom med på :) Trots att jag försökte pricka rätt ett antal gånger innan :) Hahaha...jag lär mig väl säkert den där stackars kameran snart....
image1256

Jag och Jenny tog med Rasmus och Kaxe till Maxi sen. Så lilla Kaxe fick stadsträna. Nyttig träning för grabben! Det blir väldigt mycket skogen här annars :)
Ha det gott allihopa!



Kommentarer
Postat av: Monika

Ser ut att ha haft en härlig dag..bilderna är jättefina,roligt att se från utställningen.Nästa helg är det din tur..då håller vi tummar här..KRAM.

2008-05-26 | 10:59:13
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: