Massa me sol :)

Härliga värme...idag har jag vart ute hela långa dagen från morgon till kväll...nästan så att det har vart lite för varmt...men ändå kan man ju inte me att klaga...
På förmiddagen åkte vi ut till Loringa med Wilma, Tarzan och kaxe.
image1278

Jag tror aldrig någonsin att jag tröttnar på att vara i skogen! Underbart!
image1279

image1280

Wilma har en massa spring i benen! :)
image1281

Och det hade de här två me :)
image1282

Klart att man vill hålla pappa lite i handen ibland :)
image1283

Kaxe hittade en mysig liten lerpöl igen :) Syns inte så bra...men svart va han...
image1284

Min lilla goa tjej!!!
image1285

Söt som få!!!
image1286

Det är inte lätt att pricka rätt med en kamera utan display eller "titthål"....men här är Kaxe i en ny vatten/ lerpöl... men den här gången såg han lite renare ut sen :)   
(Längst ner i bild är han :))
image1287

Lite senare på dagen skulle jag gå en sväng på berget. Jag tänkte att där bland all skog är det säkert så pass skuggigt och svalt...så jag tar med mig Baron...
...En mycket dum tanke! Den ska jag inte tänka igen.... Han blev trött den stackarn!
En stunds vila passar gott nu!
image1288




Bosse orkade inte äta upp benet igår...så idag tuggade han vidare....Tarzan fick vara med och smaka.
Han får gapa stort den lilla busen....
image1292

Smakar säkert mycket bättre när man delar det med en vän :)
image1293

Jag och Tommy har suttit ute och spelat poker,  jag satt och kika mot åkern, men än har jag inte sett räven i kväll. Annars så har den vart här varje kväll. Den ser frisk och sund ut, igår satt den länge på lur och tillslut gjorde den ett skutt upp i luften och fånga något smaskigt... Jag tycker det är lite kul att se den söta lilla räven här.... Undra vart den bor...det borde ju vara någon stans ganska nära här..... Tänk om den har små rävungar...så sött om jag får se dem oxå sen... eller när får rävar ungar? Det är väl typ nu? Hoppas att den smyger här ute när jag går ut och tar lite  "frisk" luft sen :)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Vilka underbara bilder! Söt liten tjej du har! ^_^
Trevlig kväll!

Mvh Solle ~

2008-05-31 | 23:46:25
URL: http://www.solles.blogg.se
Postat av: Solle ~

Vilka underbara bilder! Söt liten tjej du har! ^_^
Trevlig kväll!

Mvh Solle ~

2008-05-31 | 23:47:14
URL: http://www.solles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: