Kaxes stora dag ;)

Jag är SÅ stolt över min goa Kaxe!!!!!!! Han fick HP och BIM idag!!!!!!!!!!!!!
Kritiken löd: " Rejäl valp, vackert huvud, önskvärt med mörkare ögon, välkroppad, lagom vinklar fram och bak, trevliga rörelser, kunde vara lite gladare".
Så tills på Lördag ska jag försöka träna ännumera på att "lyfta" huvudet. Han ser inte så glad ut när han "hänger" med det.....Men han kommer nog snart på att det inte gör ont i nacken längre. Så ska jag försöka att få han lite mer allert....men han är inte riktigt den typen ;)
Troja, Kaxes syster fick BIR och Big 3...och deras andra hund Kato blev BIG 2! Grattis Jeanette!!!!!! Du har två superfina vovvar ;)
jag lånade mammas kamera idag, så bilder kanske kommer i morgon.....
Nu ska jag strax till jobbet. är trött kan jag lova...men vad gör det?! Jag är SÅ stolt över min goa Kaxe! ;)
image1042

Kommentarer
Postat av: Monika

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vart det både BIM ett HP...GRATTIS..såg i gästboken ett HP!..va roligt att det gick så jättebra för lille Kaxe...upp med huvudet nu såå..Vart bär det på Lördag...Lyckokramar från oss..förstår att du är trött..skönt me ledigt sedan...jag går på i morgon..-)
Bamsekramar från oss...och en x-tra kram till Kaxe.

2008-05-04 | 22:23:02
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy

Jättekul att det gick så bra, jobba på....kramis

2008-05-05 | 09:12:11
URL: http://nancy1966.blogg.se
Postat av: Alexandra

GRATTIS GRATTIS till debuten....finfin kritik och allt. Du ska va stolt =) väntar med spänning på kort hihih. Kram

2008-05-05 | 10:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: