Kaxe på valpkusr!

Idag jobbade jag förmiddagen. När jag kom hem gick jag en promenad med Trazan. Jisses vad naturen är fin nu!!!! Helt underbart vackert!
image1176

image1177

Lilla plutte Tarzan :) Söt så!
image1178

Vår äppleträd i full blom...
image1179

image1180

Sen var jag och Kaxe på valpkurs! Oj, va skoj vi hade det! Han var MEGA, SUPER DUKTIG!!! Jag är SÅ stolt över Kaxe :)
Vi tränade kontaktövningar, och det gick som en dans. Det är så otroligt roligt med kurser! Man får träffa andra hundägare, Kaxe endra hundar, nyttig tränng, jag lär mig mer om hundar...listan kan bli hur lång som helst :)
teorin gillar jag. Det är så roligt att få lära sig nya saker om hundar, för visst är det så att ju mer man kan om dem, ju mer man förstår dem, dessto roligare är det att ha hund!
Ha det gott allihopa!!!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Monika

Hejsan..visst är det underbart i naturen..kommer nyss hem från ett natureservat..så fint där,och dom har gjort iordning med gärdsgårdsstaket för fåren ..men vad har vi kvar till midsommar i blommor????..ja der ordnar sig det med...Gulliga Tarzan...ha det gott,kram från oss..

2008-05-13 | 20:42:20
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: