Karro, Björ och Gunde...

Igår var Karro, Björn och Gunde här. Vi tog en fika...och Björn visade hur han höll koll på Karro när de vistas bland folk :) Smidigt...hehehe...kanska borde använda det där på Wilma?!
image1202

Ett kort på min syrenbuske...
image1203

Efter kaffet tog vi en promenad med Gunde och Kaxe. Wilma fick åka vagn.
image1204

Pappa och Wilma åker ner för sanden....
image1205

image1206

image1207

Va mytsigt det ser ut!
image1208

När vi kom hem ville Wilma sussa i trappen :) Hihihi...men jag la henne i soffan...
image1209

Idag har jag sussat en massa. tommy och Wilma har vart ut me hundarna.
Kaxe fann en lerpöl...
image1210

Gosig så! Den vill jag inte pussa på nu ;)
image1211

Tarzan på bushumör...
image1212

Det finaste jag har....goa Wilma!
image1213

Jaha...nu ska jag vara lite med Wilma innan jag kilar till jobbet. Har jobbat natt drygt en månad för en tjej som gjort illa handen. Men nu är det sissta natten för mig...hon kommer tillbaka på måndag....
Det är ju bra att hon är frisk :) Men lite lessamt är det allt...jag trivs riktigt bra med att jobba natt, det är min tid på dygnet, har alltid vart en nattuggla... Kristoffer som jag jobbat med är en rolig prick....vi kommer bra överrens.... Och jag vill gå och lägga mig på morgonen när alla trötta måste upp :)
Nu kommer jag vara den som har grus i ögonen på morgonen igen och måste upp tidiga mornar... Ja, lite vemodigt är det... Men jag får väl mer nätter fram i genom...de kan ju inte vara friska jämt (Hihihi)
Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hallo...kollar in här lite snabbt,ska till jobbet snart igen.Fina och vackra bilder..Kaxe är så snygg lerig,hihihihi varför vill ingen pussa honom nu ????
Söta Wilma..fin draghund?? Hoppas du får fortsätta natt..semestern då???..Annars kan du söka här ,vi behöver till semestern...-))Ha det gott,Har tagit en fin banders nu..dom tre första gick inte på min hemsida..vet inte varför..men jag är jättenöjd med den som det gick att ha..Tack !!kramar från oss..Ha en bra sista natt nu..Buster mår lite bättre ..( tror jag)..äter iallafall.:-)

2008-05-15 | 20:20:59
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Alexandra

HAHHAHHA precis dom kan inte va friska jämt...så tänker jag oxå. Nu har jag jobb för två veckor fram å det känns skönt. Kaxe är en livsnjutare ser jag hihih. Ha en fin dag. kram

2008-05-16 | 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: