Helg igen

Då va det helg igen...men jag ska jobba...
Igår badade jag lilla Kxae. Ska på utställning på Söndag, vi åker dit så får vi se om jag ställer. Det beror på hur han verkar i nacken, men nu märker man inte mycket av den....
Har vart ute lite med Baron. Annars har jag sovit en del. Ska samla krafter då jag jobbar natt Lör-Sön, sen på utställning och sen jobba natt Sön-Mån...den natten lär jag ju inte va så pigg :)
letade efter kort på Bosse som valp...men hittade inte de nu. Men jag hittade söta bilder på Wilma från sankt bernhardsträffen förra året. Vad man längtar till dessa träffar!!!!
image1034

image1035

Pappa och lilla goa Wilma har just fixat i husvagnen!
image1036

Nu har vi kommit på plats hos Yvonne och Frank.
image1037

Frank försöker se arg ut...ni ser ju på Bitten hur bra han lyckas :)
image1038

Wilma är aldeles för söööt :)
image1039

Goding!!!!
image1040

Hittade en bra bild på Frank och Ulrik....Hehehehe....tänk va vi har det kul...
image1041

Kommentarer
Postat av: Monika

Hejsan allt bra här-)...ååååå så goer hon är lille wilma pluttan..gud va jag längtar till mitt eget barnbarn..-))hahahahah ja dessa träffar vet ej sjutton om en vågar anmäla sig till????Ser ju läskiga ut,mmmm !!Va roligt me utställning med lille,mmm stora, Kaxe.
Håller tummen hååårt !!kram och lycka till imorgon då !!

2008-05-03 | 10:21:34
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy

Jisses, så tiden försvinner, hon är ju stora damen ju Wilma,,,*L*
Mötte ju Tommy och Wilma idag, hoppas husvagnen var värd pengarna, om inte annat så var väl förtältet det, eller? hehe
Lycka till på utställningen med Kaxe i morgon....kramis

2008-05-03 | 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: