En solig dag!

Jag och Wilma var hemma på förmiddagen, satt mest i sandlådan och byggde sandtorn och sandkakor..
Sen åkte vi in till stan och träffade en vän till mig, hon har en son som Wilma skulle leka med...men han var inte så sugen på det :) Datorn lockkade mer...men då fick Wilma ha alla leksaker själv...så hon var nöjd och glad ändå :)
Vi blev bjudna på kaffe, kakor och jordgubbar..Mmmm! Tiden gick givetvis super fort...men riktigt kul hade vi det!

När vi kom hem tog jag en promenad med Baron, och sen tog Tommy med de andra tre ut i skogen. Skönt för dem att strosa där nnu när det är så varmt. Kaxe han hittade ju såklart en stor lerpöl...så han ser mindre kul ut nu.... Tommy spola av han med vatten...men han är ändå lortig...Hmmm...ska jag schamonera tro....Får fundera tills i morgon...

Wilma och jag slöade i saffan och tittade på "Nalle i ett sort blått hus" innan hon skulle lägga sig och sussa gott. Skönt att slöa lite i soffan efter att vart ute en hela varma dagen....man blir allt lite seg...

Jag tog Tarzan på en promenad sen, och därefter tränade jag Kaxe på kontaktövningar, sitt och ligg. Nu springer han jätte bra när vi tränar här hemma, så det ska bli kul o se hur det går den 8:e på utställningen....

Annars har det inte vart mycket mer att göra idag. En ganska lugn och skön dag! Funderar på vad jag ska hitta på i morgon...Hmmm...det löser sig alltid.....

En bra tanke:
image1268

Kommentarer
Postat av: Monika

Jordgubbar ...så gott,den tiden är ju snart här ,då man kan plocka själv..Vi har också slöat ,när jag inte städade förstårs .-)...Åkte till sjön men inte ville Buster bada..bara dricka ,och dricka..Ina var hemma idag.Hon fick en egen promenad med mig senare..Kaxe blir nog så duktig i ringen..ha en bra helg..Kramar från oss..

2008-05-30 | 17:32:30
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy

Kom hit vettja så Wilma får bada och ha skoj,,,,*L*

2008-05-30 | 21:43:32
URL: http://nancy1966.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: