En seg dag....

Idag har det vart en seg dag...har inte gjort mycket....vi åkte till Karro och Björn en sväng.
Wilma pussar moster Karro.
image1214

Bosse och Kaxe va me och fick busa med Gunde.
image1215

Hallo killar...jag har bollen...och ni kan inte ta den :)
image1216

Hmm..Gunde... Är du säker på att du vill ha två sankt bernhard som jagar dig och bollen?!
image1217

Försent att ångra sig....SPRING!!! :)
image1218

Vi fick kaffe och glass hos syrran...
image1219

Och jag LOVAR! Glassen var jätte god ;)
image1220

Wilma är så nöjd nu :) Gosefia!!!!!
image1221

Ja...det är ju Fredag så...Karro skakar loss :)
image1222

Och jag hänger på....
image1223

Idag har jag vart lite sugen på att dricka gott, och gå ut... Men det blev inget me de....och de kanske va bra...Kaffet och stunden hos syrran räckte nog för idag...ser jag...
image1224

Tack för att vi fick komma idag syrran och Björn! Det var lika kul som vanligt!
Systrarna Bring:
image1225

Nu ska jag krama om Baron och tarzan...som fick vara hemma när de andra busa.
Sen blir det väl att glo på TV innan jag sussar gött!
Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Monika

Nu kom jag in här..va lite lustigt här när jag entrade hit igår...Härliga bilder på hundarna när dom springer ifatt..ja seg är en ,när man jobbar natt..men nu skulle du börja jobba dag eller??? Hahahhaha jag det ser ut som att kaffe är starkt nog för dig,hihihiii.Ha det gott i helgen nu..sova ut..Kramisar till er alla från oss här i Motala..

2008-05-17 | 10:20:33
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: