Dessa kameror!!!! Grrr!

Äsh! Nu har batteriet tagit slut i mammas kamera...och laddaren är kvar hos dem....Så kan de va!

Jag har försökt att ta det lugnt idag...ibland kan jag inte annat, för det känns som någon sticker mig med en kniv vid skuldran...attans vad ont de gör då!!! Men jag har gått mycket! (Dock med hundar...)
Jag och tarzan tog en promenad och sen gjorde jag honom lite fin...ingen större pälsvård där :)
Sen följe lilla goa Wilma och Tommy med mig och Kaxe på en promenad. Och efter det tog jag en med Baron...men sen värkte det i ryggen...hoppas det blir bättre snart!
Jag är SÅ glad över att Bosse är här hemma!!! Underbara hund! Blev dock lite förvånad över att han haltade ett par steg efter att han vilat nu på eftermiddagen. Men han kanske blev stel i leden då...för har han sträckt sig så kan ju det säkert sitta kvar ett tag, även om han inte haltar jämt.
I vilket fall som helst verkar det ju inte vara någon större skada, veterinären tyckte ju bara allt såg fin fint ut på min nallebjörn!
Jag hittade lite kort på Bosse, han är runt året på alla kort.
PUSSGURKA!!!!
image1264

Mattes mysiga kille!
image1265

image1266

SÖTIS!
image1267

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: