Bosse fyller 3 år!!!!!

Har vart sånt underbart väder idag! jag och Wilma har lekt i sandlådan, spelat fotboll, gått ut med Tarzan m.m
När Tommy kom hem vid tre la jag mig på en filt i gräset och höll på att somna, UNDERBART!
Jag och Baron tog en promenad när det började bli lite svalare...
image1269

Men lite flåsigt va de :)
image1270

Idag har jag mött en riktig tok! Varje gång jag vart ute på våran väg så har blådåren kört förbi....
...Johan heter han :)
image1272

Jag och Kaxe tränade dressyr på åkern i kväll.
Sniff, sniff...du får ta o vara lite roligare om jag ska springa efter dig...
image1271

Sådär ja...nu hänger jag me :)
image1273

Våran älskade Bosse fyller 3 år idag! Det var meningen att Jenny, Johan och Rasmus skulle vara här...men det blev flyttat till Söndag.... Men Bosse fick ett smaskigt ben att tugga på idag. Glassen får han på söndag :)
image1274

Mmmm!!! Gott, gott, gott!!!!
image1275

Tarzan är en super kulig liten buse som älskar när man kastar bollar. Jag försökte ta kort när han kutade efter bollen förut, men han är LITE för snabb.... Men fick ett (nästan bra...) kort på lilla sötisen ändå ;)
image1276

Vi har ett litet fågelbo i våran trädgård...blåmes tror jag det är... Blå på huvudet är den iaf...
Nu har de fått ungar....ÅÅÅÅ så söta!!!! Man ska väl kanske inte gå fram så...men vi hörde något och blev nyfikna....aj,aj...ska inte göra om detta!!!
image1277

Kommentarer
Postat av: Monika

GRATTIS BOSSE...jag nu får man gå promenad sent på kvällarna..på jobbet är det sköna kvällar att jobba ute på.Såg båda rävungar och kid..så jättesöta.Visst är det blåmesungar..har ungar här me..Fina kort på er alla,ha det så gott resten av helgen.KRAM.

2008-05-31 | 16:48:26
Postat av: Nancy

Grattis Bosse från oss,,,,
Ohh, så söta pippin,,,,,*L*

2008-05-31 | 22:20:05
URL: http://nancy1966.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: