080527

Jag blev sjukskriven helt idag...ryggen den krånglar. Nästa vecka ska jag jobba halvtid om det går, men jag hoppas att jag kan jobba helt och hållet då...så lång tid ska det väl inte ta innan man blir frisk???

Jag och Wilma har vart hos Karolina och blivit bjudna på Kaffe och glass. Gott så!
Kaxe var med och fick busa med Gunde. De höll igång ett tag, sen vilade de i skuggan, och sen mera bus :) Härligt att se!

Lilla Tarzan och jag gick en ganska lång promenad på kvällen. Han är så härlig denna lilla spilivinken! Jag blir bara mer och mer sugen på att ställa honom, tycker att han är så fin! Ska få upp han lite till i hull bara.

Bosse och jag tränade dressyr på åkern idag, detta tycker han inte är mega kul, men han går med på det. (Det är väl gidisarna som lockar för mycket) Jag tyckte att han haltade lite, men funderar på vad som gör att han haltar... Varje gång vi gör något riktigt kul så skuttar han glatt som en kalv på grönbete, och varje gång vi gör något mindre kul så haltar han..... Kan det va så att han spelar?! Spelar han halt när han har det tråkigt, eller tänker han inte på att han har ont när vi gör något riktigt roligt? Ibland önskar man verkligen att våra hundar kan prata!!!

Som ni märker har jag inte vart hos mor min och hämtat laddaren. Ska in till stan i morgon och hälsa på en vän, så då får man väl kika förbi mor min oxå...
Man är tacksam för att man har vänner som bjuder hem en nu:) Lite trist att vara sjukskriven...

Ha det gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fina Bosse kort å så skönt att vetten sa han va OK. Visst tror jag att hundar kan spela :P vår flat haltade så fort hon skulle in i utst ringen HAHAHHAHA. Fast bättre att ta det säkra före det osäkra =) Önskar oxå dom kunde tala ibl så mkt enklare det skulle vara att hjälpa dom då. krya på dig i ryggen nu. Kram

2008-05-29 | 15:10:15
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Nancy

Ohh, så trist att vara sjukskriven, men du har ju tur med vädret. *hihi* Hoppas du kryar på dig. Ni får gärna titta hit i helgen och bada lite om ni inte har något för er.... kramis

2008-05-29 | 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: