080521

Jag har jobbat och jobbat :) Men som jag sagt tidigare...tur är väl att man har jobbet!
Tyvärr har min kamera lagt av...har väl slitet ut den stackaren *snyfft* Så nu va det inte lika kuligt att blogga längre....
Det är ju korten på mina godingar, som jag är SÅ stolta över, som är roliga att visa :)
Jag har tagit en promenix med Baron idag, har tränat Kaxe lite..Jenny va här och Busade me goa Bosse-bus.
Tarzan har fått vara me i trädgården. Vi kollade ju givetvis på Lost idag...Baron och Tarzan turades om att vara hos mig eller Jenny...när den ena slutade klia sprang de till den andra...och ja, så höll de på :) Gosingar där!
Fick ett kuligt mail idag:

Vad har män och moln gemensamt?

När de dunstar blir det en bra dag

**************************************

Vad är en man i saltsyra?

Ett löst problem

**************************************

Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan?

Det här går över mitt förstånd

**************************************

När är en man värd 10 kr?

När han hämtar kundvagnen

**************************************

Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt?

I yoghurt finns det kultur

************************************

Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens?

Änkemän

*************************************

Varför finns män över huvudtaget?

För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan

****************************************

Jag längtar lite till helgen, då jag får träffa en del goa sankt bernhardsfolk på Kinnekulle :)
Jag ska hålla tummarna för er allihopa!
Ha det gott!
Natti, natti.
image1248

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHHAHAHHA såååå jäkla bra saker om männen där :P å dom stämmer oxå ;) Jassååå en till med trasig kamera...du glömde inte din på biltaket iaf ;);) HAHHAHA...fyyy tusan vad jag vill ha min NU!!! Åka till Kinnekulle utan känns naket ju. Ja vi ses där det är vi som hörs och syns. NU ska du få se Baron barnbarn muhahhahahha. kram

2008-05-22 | 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: