080519

Igår satt jag och Tommy en stund framför TV:en...Baron och Tarzan vlle oxå mysa lite i soffan...så det fanns inte så gott om plats :) Tänk så dum man är...jag har svårt för att be dem gå ner...de ligger ju så gött där...och så kallar man sig flockledare ?! :) (Söt tunga Tarzan har då:)
image1244

Jag och Baron var ute en sväng idag.
image1245

Söta gubben!
image1246

Vi bytte rum med Wilma idag. Hon får nu ett mycket mysigare rum.
Medans Tommy möblera om så la sig Wilma i en stor hög med kuddar och täcken och gosade!
image1247

Kaxe har vart på valpkurs idag. Jag jobbade, så Tommy tog han dit. Jag tycker det är så kul att gå på kurs...men man måste ju jobba oxå....
Bosse har vilat idag, ska ringa veterinären i morgon...Men han ser mer stel ut idag, än halt...så vi får väl se....
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hahahahah flockledare..ja när är man det??????samma här ,ligger,sitter som en mäla, bara djuren får plats...hihihihihi..vad roligt för Wilma att få ett större rum, att ha ännu mera saker i...Håller tummen varm, fortfarande för Bossepojken...Kalas här för Ina,2 år idag och min gamla hund Wilma,snyggt namn va..17-år fyllda 19/5..ha det gott ,KRAMAR

2008-05-20 | 19:25:51
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: