080518

Igår va jag vaken lääänge. Hade fixat ny bra musik på MP3n som jag lyssnade på ett bra tag innan jag somnade.
Imorses när Wilma vaknade var jag trött...men jag tittade inte på klockan just då....när jag tagit på henne kläder, startat TV:n, fixat kaffe, och började med vällingen kolla jag på klockan...USH! 05.30... Jösses! Jag hade kunnat få henne att somnat om...vid 7 brukar hon gå upp...nu måste hon vaknat vid kvart över fem....
Ja,ja...då var det inget att göra....Jag dammsög, diska och tvätta två maskiner innan 7.30 i morses...hur ofta händer det :)
Så fort Wilma lämnade sängen så la sig Baron till rätta där...skönt att nån får sova ut :)
image1231

Wilma hon dansade så gott här på morgonen :)
image1232

Här ger man allt!
image1233

Vi tog med oss Kaxe upp på billingen idag...det är SÅ fint där!
image1234

De va lite dåligt väder...men utsikten va fin ändå :)
image1235

Wilma busfrö ;) Hon är ju bara för go denna lilla tjej ;)
image1236

Jag och Kaxe..jag försökte få upp han på stenen...men de gick inge bra...
image1238

Ett kort på den lilla sjön som vi gick runt.
image1239

På eftermiddagen åkte jag och Jenny till Axevalla och kollade på ponnytrav.
Wilma passade på att låna Jenny lite medans jag gjorde iordning mig....
Hehehe...så Jenny fick stå ut med att bli utklädd :) Så fin så!!! Hahaha
image1237

Här står Jenny med den mycket stora...och mycket lilla hunden och väntar på ponnysarna :)
image1240

Och här kommer de i full fart :)
image1241

Och här kommer tjejen som vi heja på....hon kom inte först i mål...men den lilla ponnyn sprang bra!!!
image1242

När vi nästan fruset ihjäl där ute vid travbanan åkte vi hem. En super varm dusch ville både jag och stackars Tarzan värma oss i. Så nu är vi rena o fina båda två. Sen ville inte jag ut något mer...så Tommy fick ta Baron.
Bosse får vila. Han är inte ok i sina framben, svårt att säga i vilket...men måste in till veterinären nästa vecka nu...
Det gör så ont i hjärtat på mig när benen strular på Bosse! Oron den kommer smygandes hela tiden.... Jag vill han bara så väl! Jag vill ha han kvar, men inte att han ska lida för min skull.... Hans liv måste vara ett värdigt liv att leva...
Lilla gosiga Bosse-bus!!!!
Jag kunde inte låta bli kameran. Baron den lilla goa gubben!!! Han ligger här i soffan med en nalle och gosar! Hehehe....så sött!!!! (Men jag får ta den ifrån han...Baron är en riktig vaddbitare den :) Finns knappt en hel nalle här Hihihi Baron är en riktig goding den!
Ha det gott allihopa!
image1243

Kommentarer
Postat av: Monika

Härlig bild på mysige Baron...fort att lägga sig,skönt-),och Wilma är ju för goer tjej...kände mitt barnbarn igår..mysigt!Håller tumme för Bossepojken..att det onda går bort...ha det gott ,Kramar.

2008-05-18 | 22:36:54
Postat av: Irene

Läser att det finns fler morgon pigga barn i släkten än våran lilla Anna.*L* Här vaknar hon allt som oftast kvart över fem.*Gäsp* Kvittar när vi lägger henne på kvällen.

2008-05-19 | 08:01:04
Postat av: Alexandra

Han ser så stor ut din Kaxe =) eller så är det min Snaspis som är otroligt liten hihih. Hoppas det inte är ngt allvarligt med Bosses ben utan ni får njuta i varandras sällskap ett bra tag till. Kram

2008-05-19 | 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: