080517

Idag blir det inte mycket på bloggen....har inte gjort så mkt.
Wilma har fått en sandlåda som givetvis är super kul att leka i. Så där har jag gjort sandkakor och kört med bilar....
Här gör Wilma iordning sig :) Hon tar en topps ibland och ska måla ögonen...och läppstift vill hon ha :) Det ska börjas i tid :)
image1226

Jag och Wilma i sandlådan..
image1227

Här kan sötnosen sitta läääänge :)
image1228

Knäppte ett kort på Lilla gubben när vi va ute...så sööt han är :)
image1229

Annars har det inte hänt mycket här idag.... Jag jobbade ett par timmar på kvällen. På en rätt ny avdelning för mig...och det gick ju bra :) Finns en farbror där som jag tycker är så go :) Han har så många berättelser att dela med sig om...så idag har jag fått höra lite om alla äventyr han hittat på :)
En rolig bild jag fick som mail :)
image1230


Kommentarer
Postat av: Nancy

Visst är massa gjort, en sandlåda ju....Guld värt för Wilma,,*L*
Sa just till Tommy ikväll att vi skulle behöva lite påfyllning i vår lilla låda...*L*

Kram

2008-05-18 | 01:06:42
URL: http://nancy1966.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: