Roligt...

4 män var ute och spelade golf; en gick till klubbhuset för
att betala medans de andra väntade vid det första slaget.
En av männen säger: Jag är så stolt över min son. Han är börsmäklare och han har tjänat tillräckligt för att ge bort en stor aktieportfölj.
Den andra mannen svarade: Jag är så stolt över min son. Han är bilhandlare och det går så bra så att han gav precis bort en Ferrari.
Den tredje mannen säger: Jag är så stolt över min son. Han har så mycket pengar så att han just gav bort ett hus värt miljoner.

Precis när den tredje mannen slutar prata, kommer den fjärde mannen och frågar:Vad står ni och pratar om?
- Bara om hur bra det går för våra söner, svarade de tre männen. Jaha, det går verkligen bra för min son, säger den fjärde mannen. Han är en manlig strippa och förra veckan fick han en stor aktieportfölj, en ferrari och ett hus värt miljoner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: