Lite från vänersborg!

Våran dator har krånglat lite...men nu är den ok...ett tag hoppas jag :)
Här kommer lite kort från utställningen i vänersborg...och på Wilma när hon var med mormor och morfar.
Mormor och Wilma kollar på vattnet.


Skönt att svalka sig lite :)


Min söööta tjej!!!


Morfar och Wilma fikar gott!


På utställningen... Kaxe vilar sig i lite skugga, det var en varm dag!


Jag träffade Monika, Teija och Sandra i vänersborg för första gången, det var riktigt kul!
Här är Buster, Evita, Fedra och Sasse




Så va det dags att ställa...nervöst...






Kaxe blev BIR-valp och även teija och Evita blev det.
Här är de i BIR-ringen...


Det var riktigt kul att få prova på och stå där :)


Idag sov jag riktigt lääänge! Skulle gott upp 12...men icke sa nicke...15.30 sussa jag gott till :)
När jag kom hem gick jag en sväng med Kaxe bus, va lite med Wilma, men hon la sig tidigt...så jag får njuta av dagen med henne mer imorgon.
Jenny och Johan var här en sväng på kvällen... Jag ville se en film om tio dödsdömda fångar som får en chans att leva...
De släpps på en ö tillsammans, och om bara en är vid liv efter 12 timmar så vinner han livet i behåll, är det fler vid liv då så sprängs de allihopa...
Men dvd:n ville inte spela den...så Johan bestämde en film... En liten saga om prinsar och prinsessor... en riktig kärleksfilm såg vi... Kanske inte riktigt vad jag tänkt mig från början...men det funkade det oxå :)
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Nancy

Fina kort,,,ja ang. film så tager man vad man haver. Men den första filmen tror jag att jag har sett, inte kul alls om det är den filmen jag tror!

Gillar mer sagorna med prinsessor om det vore för mig,eller mer typ Sagan om ringen och Harry potter för mig,,,,L I Like!

2008-06-12 | 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: