En härlig dag med Wilmis!

Idag har jag tillbringat förmiddagen åt allt det roliga...diska, tvätta, städa, och plocka en massa...men jag har ju turen att ha en liten gosig hjälpreda, Wilma. Med lite go musik, vi lyssna på lugna favoriter...jag bara älskar den kanalen, så funkar det ganska bra att städa rent.
När vi gjort alla dessa sysslor satte vi oss ute i sandlådan en stund. Här har jag grävt ner Wilmas söta fötter :)


Efter en stund kom Karro och hämtade oss. Hon har en städfirma, och idag skulle hon städa rent hos min goa mormor. Så jag och Wilma passade på att åka med in till staden för att träffa mormor.
Det första Wilma såg när vi kom till stan var de roliga lekplatserna som fanns....så vi åt mat och fikade lite snabbt hos mormor, sen gick vi ut till lekplatsen.
Hon hade jätte svårt att välja ut vilken sak hon ville vara på, så hon sprang som en tok mellan olika gungor och kanor...






Goa, goa Wilma!!!


När vi lekt klart gick vi upp till mormor igen. De har ju så många roliga saker i stan...som vi inte har här på landet :) Så nästa sak att göra va att bada i ett badkar! Det tog sin tid, för upp ville hon inte...hon såg ut som ett riktigt litet russin när hon kom upp :)


En av mormors katter...lilla tjocka goa Gusten :)


Karro är klar med allt hon skulle göra.


Här är min riktigt söta lilla mormor!


Jag och Baron har gått en sväng...och nu ska jag ta de andra doggarna.
Kaxe ska nog bara få strosa i trädgården idag. Det har blivit mycket för han ett par dagar. Utställning, valpkurs och träning...måste ju få vila skallen lite ibland oxå. Men jag tror jag ska låta lilla Tarzan få jobba ordentligt idag...vet inte riktigt än vad jag ska hitta på för kuligheter än bara...
Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: karolina

Hej! Du sätter in lika fina kort som vanligt på mig... Tur att du inte fick ett kort på min rygg, då hade folk börja undra... Tack för en underbar dag. Kramar från systeryster

2008-06-12 | 21:43:41
Postat av: Monika

Härliga kort på Wilma tösen...ser ut att ha haft det riktigt roligt .Vilken rolig "gunga"..ser görkul ut...

Ha en fin och vacker helg..jobbar här.-)Kram.

2008-06-13 | 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: