080618

Hej! Igår gjorde jag inte så mycket...jag jobbade på förmiddagen, följde med Kristoffer hem efter jobbet och tog en kaffe, och snacka "skit". Sen bar det iväg hem. Var lite med Wilma innan hon somnade, pysslade om hundarna, men tog ingen promenad med dem....

Idag städade jag och Wilma lite på morgonen. Hade på gör bra musik, och då svänger det allt när man städar :)
Karro skulle in till stan en sväng, så jag och Wilma hängde med in för att hälsa på mor min.
Blev bjudna på pannkakor...Mmmmm!!!!



Hela munnen full :) Wilma åt fyra !? pannkakor...att de fick plats i magen???



Min goa mor!



Karro hämtade oss när hon var klar med det hon skulle göra...vi hängde med henne hem.



Lilla söööta Gunde!



Fin så!



karro och Wilma ritar och målar.



Sen tog vi en promenad. Wilma tog på sig Karros skor och väntade på oss i dörren :)



Här var det spring i benen...



När vi kom tillbaka pysslade Wilma om Karros keramikdjur :)



Och sen vattnade hon blommorna.



Jag har gått en tur med lilla Baronen idag. De andra hundarna tog Tommy med ut i skogen, så de har fått springa av sig idag.
Lite kuligt:


 Cat listening to Stevie Wonder  

Cat listening to HOUSE music      

Cat listening to Metal                    

 Cat listening to Hip Hop              

Cat listening to GANGSTA RAP  

 Cat listening to techno (On Ecstasy)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAH tack för dagens skratt...vet inte riktigt VAD mina katter lyssnar på men dom är ganska lika med Metal katterna där hahahhaha...Hoppas ni får en fin midsommar. kram

2008-06-19 | 13:05:07
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Nancy

Häftiga katter verkligen,,,haha,,,

Vem är Kristoffer föresten?



Ha en fin midsommar....kramis (:)

2008-06-19 | 23:57:44
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: Monika

Härliga bilder på busfröet Wilma...så söt.Hahahahaha,vilka diggarkatter..önskar er en fortsatt trevlig helg...KRAM.

2008-06-20 | 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: