080614

Min blogg ville vara ledig igår...men idag ser det ut som att den vill vara med...
Wilma bäddade och gjorde det mysigt för Missan igår :)


Gosigt så :) Wilma gick till och med och hämtade sagoboken..men den tappade hon i hundarnas vattenskål..så den fick ligga på tork ett tag. Men hon berättade en saga för Missan istället :)


Sen tog hon en tång och klippte klorna på sin pluto :)


Kaxe fick stadsträna igår. Han var super duktig!
Självklart vill ju någon gå fram och klappa på min lilla goding :) Och det tycker både jag och Kaxe är roligt!


Det va lite kul...för två killar gick förbi oss på stan. När de va bakom hörde man den ena säga: "Det var nog den största hunden jag nånsin har sett". Då hade jag lite lust att vända mig om och säga att än så länge är han bara valp :) Men jag struntade i det!





Wilma fastnade i en stolpe :) Lilla hjärtat :)


Idag har vi vart på Mösseberg i Falköping. De hade jätte söööta små getter där!


Bosse va super nyfiken på dem...tror aldrig han har sett såna förut...


Här är någon hjort av något slag...


Söt!

På lekplatsen måste man ju stanna till en stund!



Wilma och jag klätrade upp i ett högt torn...Wilma tyckte det var jätte kul...men jag får ju höjdskräck bara jag står på en stol...så det kunde jag väl kanske ha skippat...men, men...nu har jag vart där uppe oxå :)

Sen fick baron, tarzan och Kaxe följa med ut i skogen.


Lill fisen.


Kaxe han hittar alla vatten och lerpölar han...


Det var ju nästan så att jag ville ge han både en kram och en puss...inte alls :)


Imorgon klockan 06 bär det av mot stockholm....pust! Så tidigt!!! Men det ska bli kul att träffa Yvonne och frank lite. Vi ska samåka upp till flottsbro.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Nancy

Haha, härligt kort på en skitig Kaxe. Mösseberg ja, dit ska vi nog åka en dag i veckan om vädret tillåter, blir nog även sommarland en dag....kul! Passa på att göra lite medans man är ledig och innan flickorna åker upp till sin mamma. Kramis till er...

2008-06-15 | 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: