080606

Har sovit en stund idag...nu har jag jobbat mina två nätter som jag fick...de gick fort....
Tommy och Wilma var ute med Bosse och Kaxe undertiden som jag sov.
Min goa Wilma!






Tarzan ligger och gottar sig...på den bästa sovplatsen :)


Hos mormor och morfar och fikar..




Momor visar Wilma sina vackra blommor...


Wilma hjälper till att vattna de fina blommorna :)


Wilma sitter ute och dricker välling o tittar på TV innan hon lägger sig..mysigt!


Puss och godnatt Baron!


Jag och Baron tog en promenad sent på kvällen... sen satt jag och Tommy ute och tittade på Tv, och drack kaffe :) En härlig kväll....




Kommentarer
Postat av: Monika

ÅÅÅÅ,så mysigt det ser ut hos din mor och far..Wilma ser ut att trivas,hahhahah vilken hjälpreda mormor har ,så duktig.Ja vilka kväller det har varit...Kram.

2008-06-10 | 15:58:38
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ,så mysigt det ser ut hos din mor och far..Wilma ser ut att trivas,hahhahah vilken hjälpreda mormor har ,så duktig.Ja vilka kväller det har varit...Kram.

2008-06-10 | 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: