080605

Jag har sovit hos mor min idag, har ju jobbat natt...och jag sover som en stock när jag är hos mamma :) Skulle gått upp halv två..så jag kunde njuta av solen lite... Men jag vaknade halv fyra...så det blev inget solandes idag inte :)
Tommy tog med sig Bosse, Kaxe och Tarzan ut i skogen när vi kom hem.
Busfrön!


bosse bus!




Wilma har vart på dagis idag. Hon ska byta till Bullerbyn, en avdelning med lite äldre barn. Så där har hon vart och lekt lite idag. Det verkar som att det går bra, hon har bara pratat gott här hemma om bullerbyn.
Nu sitter hon här i badet och leker med sin lilla badgroda :) Härliga lilla tjejen!!! Förut fikade vi på mariekex och sft, och hon delade ut ett mariekex till var och en av hundarna. Hoppas att intresset för hundarna består hos henne :) Tarzan är ju verkligen Wilmas lilla hund. På dagis säger de att hon pratar mycket om lilla söta Tarzan :)
Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag åker till jobbet.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

Låter bra,med wilmas nya dagis...skönt.Ha det gott,KRAM.

2008-06-06 | 00:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: