080604 Solen fortsätter att värma :)

Idag vaknade jag 12. Tommy kom in och skrämde upp mig, han sa att klockan va halv fem på eftermiddagen....
Jag satt uppe ett tag igår, kollade på Armgeddon. Jag ska jobba två nätter nu, så det va därför jag sov så länge idag....
Har bara vart hemma. Wilma har tyvärr ingen pool längre...för den gjorde pappa sönder :) TOK! Men vi har klarat oss utan den....
Jag och Tarzan tog en promenad idag. Han är den enda jag hinner med, för de andra brukar jag börja gå med senare sen när det inte är så varmt... men idag får Tommy ta dem...
Lilla Tarzan.


Skönt att vila sig i solen lite efter en promenix.


Baron han har gottat sig i gräset hela dagen lång :)


De andra två har jag knappt sett än...de ligger inne i hundkojan på kallt golv och sover...
Min lilla goa tjej!


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nu kan vi börja räkna ner dagarna tills vi ses! Ska bli så himla skoj och få träffa snygga Kaxe live, å dig oxå förstås! SKönt att det fina vädret består. Ha det gott! Kramar

2008-06-04 | 21:19:52
URL: http://www.123minsida.se/versace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: