080603

Min blogg funkade inte igår...men idag kan jag lägga in gårdagens kort :)
Wiima gör fika till mig, strax efter frukost :)


Sen gick jag och Wilma ut på promenad utan hund...


Wilma åker kana ner för sandhögen


Det var varmt idag oxå, men vindarna har vart kalla. Wilma fick en pool igår, så idag ville hon självklart bada i den...iskallat vatten tycker jag att det va...


Wilma va i hela hon sen...men de korten blev inge bra :)
Missan kom och ville vara med...våran sööta katt :)



Men hon ville inte bada...bara smaka och titta på vattnet :)


Sen åkte jag, Wilma och Tarzan till Karro och Björn.


Tjohoo! Bus på gång :)






Min lilla plutt varvar ner lite...


och det gör Gunde oxå.


När vi kom hem traska jag och Baron ut på en runda. Men vi gick inte alls långt...kanske va borta i 30 min.


Sen gick jag och Bosse ut på åkern för att träna dressyr.....men innan vi börjar har Bosse ett litet MÅSTE som han bara ska göra så fort han kommer ut på en åker...


Gottigt så!!! Men nu ska jag inte ut på åkern på ett bra tag...bonden kom och gödslade där när jag och Bosse va klara...och i svinskit vill jag inte träna dressyr, eller låta Bosse rulla runt i :)

Min söta goa Bosse!!!


Jag och Kaxe gick en promenad här hemma. Tränade dressyr hela vägen, och det sissta så fick han gå lös. Jätte duktig är han killen! Jag har nog aldrig tiddigare ägt en hund som är så samarbetsvillig. En mycket go liten kille!


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag gillar Tarzan.så fin och så roligt han verkar ha det när han leker med de större..:-).Vilken tur att Missan inte använder sina vassa klor!!!!Härliga kort på de andra gästerna idag i bloggen..som vanligt fina kort.Bosse gör som Ina ,därför är hon alltid skitig.Badade dom igår,luktar gott här nu.Roligt med följsam Kaxe...Askersunds utställning har jag varit i många år..så det hoppas jag att jag kan iår me..så då träffs vi:-))).Kommer inte till Vena..ingen sovplats.ha det gott,Kramisar.

2008-06-04 | 13:50:21
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: