080601 Fullt upp, en rolig dag!

Syrrans man fyllde unga år idag :) Så vi var där på kalas på dagen. Varmt och skönt har det vart, satt ute i deras trädgård och fikade och pratade. Hundarna Kaxe, Rasmus och Gunde busade och vilade :)
Karros pappa Lars-åke, Björn och Tommy
image1294

Kaxe, Rasmus och Gunde svalkar sig lite...
image1295

När mor min kom fick även Gunde ett paket....
image1296

men det paketet ville även de andra hundarna ta del av :)
image1297

Wilma ger gammelmormor Ingegerd en stor kram!
image1298

Vi tog en liten promenad där oxå... Ett fint kort på Wilma och Rasmus.
image1299

Wilma plockar blommor.
image1300

Tommy kämpar och sliter han...inte lätt att plocka vackra blommor :)
image1301

Men tillslut fick han sin fina blomma :)
image1302

Wilma visar hur hon ser ut när traktorn åker förbi...hihihi...hon tycker den är lite läskig :)
image1303

Tillbaks till kalaset... Karro och mormor fikar...
image1304

Wilma sitter och myser med morfar :)
image1305

Mamma och mormor kikar runt i trädgården...
image1306

Björn fick en superfin ljusstake av mor, Gunnar och mormor...en drake!
image1307

Efter kalaset åkte vi till Brevik med vänner och hundar...
Tommy på väg att svalka sig :)
image1308

Hehe...en gång till...
image1309

Lilla Wilma, och stora Rasmus..
image1310

Martin springer för fullt :)
image1311

Lilla Tarzan simmade en stund...men så kul vet jag inte om han tyckte det va....
image1312

Rasmus
image1313

image1314

Wilma och pappa.
image1315

Jenny, Rasmus och Diesel.
image1316

Diesel i full fart...
image1317

Evelina, Martin, Wilma och Tommy.
image1318

Hmm...Peter...va det kallt i vattnet?!
image1319

Martin och Evelina.
image1320

Martin har badat klart och låter nu Johan knäppa lite fina kort på han.... :)
image1321

Själv gick jag i en gång och kände på vattnet...men mest stod jag bakom kameran...
image1323

...eller så visade jag Johan mina innersta känslor för han :)
image1324

När vi kom hem åt vi pizza...Mmmmm!
image1325

Baron gottar sig i gräset!
image1331

Lite bus!
image1326

Tarzan har fångat leksaken..
image1327

Baron ville oxå vara med...men tarzan har inte gett upp hoppet om att fånga leksaken igen :)
image1328

Kolla in Barons blick :) Här ger man allt!
image1329

Hehehe...vilka ögon!
image1330

Min fina gubbe!!!!!
image1332

Min goa tjej! Hon va pigg och gla, och va med oss ute till 20.30 idag. Underbara goding!!!!
image1333

Åh! Äntilgen ett kort som Johan nästan ser normal ut på ;)
image1334

Jag har haft en UNDERBAR dag idag! Bosse har Tommy vart ute med, så alla hundarna har haft en toppen dag idag! Wilma har haft en kanon bra dag, och jag har träffat en massa goa fölk :)
Vill tacka Johan för de 897 korten som jag fick :) det tog sin tid att lägga in dem i datorn...men nu har jag jätte fina kort på mina älsklingar :) Så nu kan jag nog förnya hemsidan lite igen :)
Tack Johan...mitt lilla hjärtegull :)

Kommentarer
Postat av: Nancy

Helt underbara foton, ja man kan ju missa några, men jag missade då inte fingret, snygg min! haha

Va söt hon är Wilma, en liten ärta verkligen. *L*

Vi är snart varje dag vid Brevik, så förbaskat skönt och det är underbart för Cora att busa runt i vattnet där, och för oss med givet.....*L*

kramis

2008-06-02 | 21:57:41
URL: http://nancy1966.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: