080725

Idag har jag pratat med veterinären. Bosse haltar ibland. Han har vart bättre en tid, men nu börjas det igen. Karin, min veterinär kommer tillbaka efter sin semester om ca 2 veckor. Så den 11/8 ska vi in till veterinären med honom. Jag hoppas att det går att hjälpa honom, för han har en enorm livsglädje min lilla Bosse! Men det känns som att det kanske inte går att kämpa mot hans armbågar i en evighet. Vi har haft en ganske stor kamp mot dem en gång, och nu har han levt ett gott liv utan smärta en tid. Så det känns lite som att börja om på ruta ett... Men,men...man får se vad veterinären säger.... Jag ska pyssla om honom ordentligt nu dessa dagar tills vi ska in med honom, så får vi se vad veterinären tycker då...
Med de andra hundarna är det bara toppen! kaxe han växer och blir stor. Snart drar fortsättningskursen på klicker och spårkursen igång, det ser jag verkligen fram till!
Baron lever det gottiga livet här på landet och njuter av alla dagar :)
Tarzan min lilla spjuver har fullt med energi och lever loppan som vanligt :)
Jag har fått nya kort på min lilla Kanin, Eliona.


Katten som är med på bild ska oxå med oss hem till Skövde, den ska Kristoffer, min arbetskamrat ha.


Eliona ser så stor ut jämfört med den lilla kattungen :)



Eftersom kaniner är flockdjur tycker jag att den ska få ha en kopis. Men två kaniner vill jag inte ha. Utan det blidde ett litet marsvin. En liten Teddytjej. Jag har haft Teddy tidigare, och tycker väldigt mycket om de små kuttrande varelserna :) Jag vet inte riktigt vad hon ska heta än..är så svårt med namn....





Kommentarer
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Usch så tråkigt det är med våra hundar som inte får vara friska...Ina har också börjat halta mer..ska röntgas i höst nu..går på rimadyl igen,får se om det hjälper.Skönt att höra att det är friska tag i dom andra hundarna..förstår att Kaxe växer ,det gör dom så fort.Vilka söta krabater du kommer att få hem..namn ja..söt som socker ,hihihihi Socker kanske?..ha det så jättegott..kramar från oss,tänker på fina Bosse..håller tumme ...KRAM.

2008-07-26 | 14:41:55
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy66

Oj, ännu mer djur, ja ni lär då få fullt upp...s

Söta de var! kram

2008-07-30 | 18:04:19
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: Alexandra

MASSOOOOOOOR av fina kort från Borås osv men fastnade på denna dagen i din blogg =) så söt liten varelse =) Har oxå haft Teddy marsvin och fött upp lite ;) Hoppas ni har det bra annars? Kram

2008-08-03 | 21:08:32
URL: http://www.walkoflife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: