080718

Idag har jag jobbat. Sen åkte vi till syrran och Björn och firade Karro lite...för jag jobbade när hon fyllde år den 7:e.
de bjöd på super go mat och kaffe. Bosse och Kaxe var med och busade med Gunde. Bosse busar inte hej vilt, han springer efter de andra och håller sig lite på avstånd...men ändå blev han halt idag... Vi video filmade honom, så på måndag ska jag ringa veterinären igen, så ska de få se filmen. Eftersom Bosse kan ha en period där han haltar ibland, men så fort han kommer till veterinären så visar han inga tecken överhuvudtaget på smärta...så då kan ju en film vara bra att ha med sig....
Kamera har jag ju ingen skaffat än då.... Men jag har kort från syrran och Björn som jag fick för ett tag sen, men jag inte la ut på bloggen...
Wilma hittade spännen som hon satte upp i håret...


och i pappas hår..


Och i Karros hår :)


Alla ligger och latar sig i soffan..till o me Gunde som ligger bakom mig :)


Sen gick vi ut och kollade på kossorna..


Wilma och moster.


Sen fick jag och syrran för oss att köra fyrhjuling. Vädret va ju bra...


Men efter halva rundan kom regnet....och det va då inte lite regn...


Kanske inte helt genomsur...men blött blev det :)


Hittade ett par söta kort på Wilma oxå när hon spelar fotboll.


Min lilla tjej älskar att spela fotboll :)




Och här är ett kort på Bosse innan han åkte till Guldekens hundstall, jag fönade honom torr efter badet...och han fällde en del... Såg ut som om det hade snöat :)




Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ohh, vilket fint kort det var på Wilma överst, kände knappt igen henne även fast de var här häromdagen,,,hihi,,,,Kul att fixa med håret....

Här har vi som sagt varit på Borås djurpark idag, jättekul......kramis till er!

2008-07-18 | 20:33:33
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Hejsan..vilka fina och vackra kort..på alla ..lilla Wilma är ju för söter..häftiga kort på henne och fotbollen:-)...Bosse ,har han ngt kvar på kroppen..det såg faktiskt ut som om det var lite snö omkring honom...hahahha tur att det var päls,ååå vart nästan lite rädder att det hade snöat hos er..:-)Här fälls det också fortfarande ..blir tvätt nästa vecka!!Hoppas att Bosse blir bra snart..tråkigt detta med hältan.Ha det gott ..Kram.

2008-07-19 | 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: