080716

Idag har jag jobbat kvällen. jobbade med en tjej som jag gillar skarpt, så det har gått super bra, har vart riktigt kul!

Igår va jag ute med ett par arbetskamrater. Vi satt på en liten uteservering och tog en cider och tjöta en massa goja :) Riktigt kul att umgås lite utanför jobbet :)
Har kollat runt lite på kameror oxå, börjar lessna på att vara utan. Men nu vill jag ha en systemkamera :)
Jenny och Johan va här en sväng, fick en skit fin sankt bernhardsmugg av Jenny. En med en korthårig sankt bernhard och två långhåriga valpar på! Åååå, så glad jag blev! TACK Jenny!!! Synd att jag inte kan ta kort på den nu....men ska göra det så fort jag fixar en rackarns kamera :)
Mina fyra goa hundar har Tommy borstat idag, annars har de fått vila allihopa...förutom att de vart i trädgården och härjat då :)
Fick lite nya bilder från uppfödaren på kaninen...så jag slänger ut en bild på den :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Tack för inlägget om Wilma..det känns rätt att ta bort henne,men vad ledsen jag är..

Visst är det kul att tjattra lite utanför jobbet..Låter så fint med muggen du fick..Jag vill ha en korthårig sanktbernhardbild att sätta på bilen..Men jag hittar ingen,får väl göra en egen på Busterpojken..Så himla söt,lille kaninen..ha det gott,kram.

2008-07-17 | 18:11:41
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy66

Glad man blir för en gåva sådär....L

Ja du, detta eviga borstande, nu är det snart slut på Coras fällning, jisses,,,,,L

Kram till er och rå om varandra.

2008-07-17 | 21:35:04
URL: http://nancy1966.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: