En dag med Wilma, Jenny och hundar! 080109

Flossan's Alltid Tarzan...en riktig soffliggare!

image55

Bosse tar det också lungt..fast ute i hundgården...

image56

I hundgården gör sig Kaxe hemmastagd...

image57

Jag och Wilma går och hämtar Jenny..vi får ju då aven träffa Rasmus en liten stund.

image58

Jenny älsar på Kaxe...

image59

Passar bra med lite fika sen!

image61

Tarzan passar på att ge Jenny en RIKTIG puss!

image62

Sen tar vi på oss ytterkläderna, och koppel..så går vi en runda.

image63

En liten bit från vägen ser det ju faktiskt nästan ut som vinter :)

image64

Wilma, Jenny och Kaxe gosar!

image65

Snälla...ta av mig halsbandet...

image66

Tarzan har en tur-dag...Wilma tappa en banan som Tarzan hann ta.. inte fel att bo ihop med barn :)

image67

Jag och Tarzan följde Jenny hem. Så Tarzan och Rasmus fick hälsa lite på varandra..

image68


Kommentarer
Postat av: carina

Vilka härliga bilder o vad söt lille Kaxe e :)

2008-01-10 | 16:30:14
URL: http://www.cinacina.zoomin.se
Postat av: Jenny

De va en riktigt rolig dag. Värd att ta i repris.

2008-01-10 | 22:21:11
Postat av: Camilla...

Jag håller med dig jenny! En dag med lilla Wilma, hundar och kusinen! Hur kul som helst!!!!
Men nästa gång tar vi med ett par hundar, kaffe och saft..och knatar i skogen oxå :)

2008-01-11 | 09:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: