080130 En dag med Wilma och Hundarna!

Jag och Wilma bakade i dag, för det var meningen att vi skulle fått besök...

image288

Wilma gjorde inte så många kakor...för det som inte hamnade på pallen och golvet...ja,det hamnade i munnen :)
image289

Sen gick vi omkring lite i trädgården...
image290

Pust! Bäst att vila lite...
image291

Jag och Bosse tog en tur i regnet.
image292

Vi sprang lite upp och ner i grusgropen. När matte inte orka mer så gick vi hem :)
image293

Sen tränade jag Kaxe på att gå i koppel, och på att stå. Han tyckte det var super kuligt...som vanligt...
image294

Mmmm, så gott...ett nytt läderkoppel att sätta gaddarna i!!!
image295

Sniff...här luktade det så gott, så hela Kaxe försvinner nästan bakom grästuvan...
image296

Va sa matte...vilka skulle jag "hälsa" på?
image297

Men...de va ju tråkiga jö! De var ju inte på riktigt...trodde ja skulle få leka...
image298

image299

Jag och Baron tog en skön kvällspromenad!
image300

Sniff,sniff..
image301

Sen byggde vi upp ett super snyggt (he,he) hinder som Tarzan fick prova att hoppa över. Kul tyckte han INTE att det var...men han kanske gör det så småningom...
image302

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl komma å hämta hinderstöden ja hade till kaninerna, så får han lite roligare hinder att hoppa över.

2008-01-30 | 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: