080125 Bosse och Tarzan simmar

Idag hjälpte Wilma mig att städa här hemma...hon hittade en mössa som hon hade när hon var riktigt liten..och den ville hon ju såklart ha på sig :)

image255

Sen åkte vi till Hundhälsan i Tibro för att simma. Bosse va lite bökig att få i...men väl i vattnet så går det ju hur bra som helst!
image256

Hej och hå Bosse! Duktig kille!
image257

När simturen är över sköljer matte av mig.
image258

Kaxe var med för att lära sig gå lite på rampen och nosa på vattnet...han kommer ju också få simma sen.
image259

Hmmm..jag undrar vad de tänker hitta på nu? Konstiga kläder jag har idag...
image260

Åh,nej..jag ska väl inte i där???
image261

Jopp,det skulle jag...men det gick ju faktiskt riktigt bra det här Tarzan, första gången och allt...
image262

Nu är det över! Duktig kille!
image263

Nina som har hundhälsan.
image264

Tarzan fick en ny tröja idag, när han var så duktig :) Fin va?
image265

Bosse fönad och klar!
image266

Nu ska vi bara kela massor med :)
image267

image268

Sen kom Johan och Jenny hit och käka lite.
image269

Bosse och Tarzan önskar att någon tappar något smaskigt...
image270

Sen tog jag och baron en tur på kvällskvisten...
image271

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för maten den va god, den va säkert hemmagjort.

2008-01-26 | 17:06:00
Postat av: Anonym

Gokväller..sitter och tittar på Bosse o Tarzan i badet..så duktiga killar.Det där kanske vore ngt.för Ina att göra för sitt opererade armbåge,träning tänkte jag..?? ha det gott ,kramisar till er alla.Monika.

2008-01-28 | 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: