080124 Tarzan är med på jobbet

Åker till mor på morgonen. Tarzan finner sin plats vid frukostbordet...

image250

Lilla Wilma vill bara springa ur bild idag...hon vill bara titta på korten som jag knappt hinner ta :)
image251

Jag och Tarzan på väg till jobbet..
image252

På jobbet träffade vi en som bara sett Chinese crested i böcker..och han tyckte inte alls om dem... Men idag när han träffade Tarzan sa han till mig flera gånger att han ändrat sin åsikt. Han tyckte verkligen att Tarzan var en toppen go hund! :)
image253

Det göttaste att vara med matte på jobbet är alla damer som kliar och kallar mig söta saker..och som låter mig sussa i deras famnar :) De ville till och med spara lite av deras kvällsmat till mig...Men där sa matte ifrån...så jag fick ingen korv :(
image254

När jag kom hem tränade jag dressyr på Bosse i ca 10 minuter. Ingen lång stund. Men för en hund som behöver lära sig att gå fint vid sin ledare ska ju tycka att träningen är ROLIG! Inte tjatig och långtråkig. Han var kanon duktig idag! Så sen busade vi lite oxå :) Inga kort dock...kan ju liksom inte pausa i träningen...
Baron och Kaxe har Tommy tagit hand om idag. Men jag har allt vart där lite också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt för lille Tarzan att bli så omklappad ,men inte fick han ngn,korv mmmm elaka matte .-)...Bus brukar vara en jätte bra belöning på slutet av en "arbetsam dressyr"..Kram monika.

2008-01-25 | 12:08:03
Postat av: Jenny

Tarzan e en riktig goshund :-)

2008-01-26 | 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: