080119 En dag hos Karro, Björn och Gunde.

Tarzan och Kaxe busar lite innan vi åker till Karro och Björn.

image181

image182

Sniff...här luktar det annan hund...

image183

Känner du det Bosse..
image184

Hallå! Åh,va kul vill du leka?

image185

Ta mig om ni kan!!!!
image186

image187

image188

Lill pysen där...är du redan trött?
image189

De var ju super kuligt att busa ju!!!

image190

När vi kom in hittade Kaxe en liten tuggknut att bita på...

image191

Och vi blev bjudna på super god mat!
image192

Sen gick vi på en liten promenad..vilka ögon Gunde :)
image193

Jag och goa Wilma

image194

Björn och Wilma...pappa ville oxå vara med...
image195

Syrran pustar ut :)
image196

Bosse och Kaxe ligger och sover nu...och den här bilden skickade Karro och Björn till mig nyss...hehe,man blir trött av att busa..
image197

Karro och Björn: Det har vart en helt underbar dag hos er!
image198

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi får tacka för en helt underbar dag oxå. Det får vi verkligen göra om. Gunde tyckte det var jättekul!!!, jag o Björn med. Syns o hörs. Kramar från syrran, Björn och Gunde

2008-01-19 | 20:47:26
Postat av: Jenny

Ser ju jättekul ut, synd att Rasmus bara vill bråka med mig och inte med andra hundar. Jag å Rasmus gick förbi på gärdet nån gång vid 12 eller nått. Baron stog utanför staketet å tittade sen kom Tarzan å skällde sen kom Bosse å Kaxe ut å kolla va de va som hände.

2008-01-20 | 03:01:31
Postat av: Monika Nilsson

Ser så härligt ut när dom leker hundarna..Kaxe är på "hugget"..Gott att bli bjuden på ngt.gott..Själva har vi varit i skogen idag me min älsta dotter Tove med sambo och deras lille hund Pasha..fika vart jag bjuden på..:-)kramar från mig..och nospussar från vovvarna.

2008-01-20 | 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: