080112 Hälsade på mor min...

Idag jobbade jag delad tur....så på rasten hälsade vi på mor min. Hon bjöd på mat.
image88

Mmmmm, vad gott!
image89

Lilla goa Bosse var också med...
image90

...och hans nya kompis.
image91

Mamma fick träffa Kaxe för första gången...och Kaxe njöt av all uppmärksamhet :)
image92

Syrran kika också förbi och passade på att pussa på nykomlingen.
image93

Vad är det här?! Är det GODIS? Ja, äntligen lördag!
image94

Min vackra Bosse
image97

Tarzan hänger lite på Baron i kväll :)

image95

Lilla gubben går med på allt :)
image96


Kommentarer
Postat av: Monika Nilsson

Härliga bilder på er och hundarna,så himla go lille Kaxe,där han ligger o blir kliad av din mammma...
ha det gott,kramisar.

2008-01-13 | 08:14:15
Postat av: Jenny

Kelgrisar e dom allihopa, allihopa...

2008-01-14 | 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: